Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har ikke prøvd noe annet enn nettleseren Opera til dette. Andre som har større erfaring her?

Nederst i nedlastingvinduet er det noen parametre som jeg tolker slik, men er usikker:

Innlegget er redigert i henhold til Kvinneguidens regler.

Veslejenta - moderator

Endret av Veslejenta
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er ikke dette ulovlig da?

Nei, selve teknologien er vel ikke ulovlig. Det er vel det man laster ned som kan være ulovlig.

Skrevet

Du har rett i de to förste - den siste er antall folk som er på som kan dele.

(og nei - det er ikke ulovlig å dele filer med hverandre, det kommer bare ann på HVA man deler. )

Skrevet
Du har rett i de to förste - den siste er antall folk som er på som kan dele.

(og nei - det er ikke ulovlig å dele filer med hverandre, det kommer bare ann på HVA man deler. )

Takk for svar.

Jeg skjønner bare ikke reglene her og hvorfor tråden blir moderert! Hvorfor er det imot reglene å diskutere en teknologi for fildeling? For meg blir det like rart som å forby diskusjon av nettlesere fordi noen surfer på nettsider med ulovlig innhold.

Skrevet

Du må da forstå at KG ikke ønsker at brukere skal lovlig laste ned installasjonscd til f.eks. Ubuntu Linux uten å belaste Ubuntus filservere for hele nedlastingen :klø:

Gjest postsekk
Skrevet (endret)

Var aldri fan av Opera sin torrent-funksjon, så pleide skru den av. Gikk aldri så fort som utelukkende torrent-programmer virket det som, pluss at jeg ikke likte å måtte ha opera på startmenyen for å laste ned (pluss at jeg alltid har flere vinduer oppe, som bare vil kreve ekstra ressurser hvis opera bare var oppe for nedlastingens skyld.)

Endret av Veslejenta
Skrevet

Tråden er ryddet.

Spørsmål om moderering tas på ris og ros.

Veslejenta - moderator

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...