camie Skrevet 19. juni 2003 #1 Del Skrevet 19. juni 2003 Dette er kjolen jeg etter all sannsynlighet blir å kjøpe. Og jeg som hadde bestemt meg for en kjole i empirestil med chiffon armer... :-? men så "ramlet" jeg over denne og syntes den var alldeles nydelig. kjolen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 19. juni 2003 #2 Del Skrevet 19. juni 2003 Den var veldig fin! Syns halterneck er kjempesexy og stilig! Den var veldig "stor" i skjørtet, jeg ser for meg samme kjole med ikke riktig så volumiøst skjørt ... Tror det kunne vært veeeeeldig fint! Har du bilde av den første kjolen (den med chiffon ermer)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camie Skrevet 19. juni 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 19. juni 2003 Her er linken til den første.... første kjolen Men så fant jeg denne fra samme merke..... andre kjolen fra samme leverandør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 19. juni 2003 #4 Del Skrevet 19. juni 2003 Kjolen var kjempestilig! Kommer ikke inn på de to siste linkene her men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 20. juni 2003 #5 Del Skrevet 20. juni 2003 Synes den første kjolen du fant var finest jeg! Den var rett og slett kjempeflott!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 20. juni 2003 #6 Del Skrevet 20. juni 2003 Jeg synes også den første var flottest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. juni 2003 #7 Del Skrevet 20. juni 2003 Jeg synes begge var fine på sin måte. Det er du som skal gå med den på den store dagen, og det er du som må være fornøyd med valget ditt. Hva andre mener bør ikke veie så mye. Du kommer til å bli vakker uansett hvilken kjole du måtte velge, for begge var veldig spesielle Lykke til :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 20. juni 2003 #8 Del Skrevet 20. juni 2003 Jeg synes den siste kjolen du fant var flott. Begge er fine, men den siste var best. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 20. juni 2003 #9 Del Skrevet 20. juni 2003 Jeg synes også den første kjolen du fant var finest. Nydelig faktisk. Synes også at den siste var litt for "stor" i skjørtet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 20. juni 2003 #10 Del Skrevet 20. juni 2003 Den første, absolutt! (skjønt - du blir utvilsomt kjempefin i alle) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 20. juni 2003 #11 Del Skrevet 20. juni 2003 Den første kjolen var kjempeflott :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky! Skrevet 20. juni 2003 #12 Del Skrevet 20. juni 2003 Heia! Synes den siste kjolen du "ramlet over" var utrolig nydelig!!! Koz.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. juni 2003 #13 Del Skrevet 20. juni 2003 Er det ikke litt frekt å si at den hun egentlig har valgt bort er den fineste? En sak er om hun hadde spurt, men regner med at ikke mange om noen i det hele tatt her inne vet hvordan hun ser ut, og har derfor ingen anelse om vilken kjole som vil være den fineste på henne. Selv om en kjole er fin er det ikke dermed sagt at den passer når en tar den på. jeg synes begge var veldig flotte og ønsker deg lykke til med valg av den kjolen DU vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klaraklokk Skrevet 20. juni 2003 #14 Del Skrevet 20. juni 2003 Camie eller dere andre.... Jeg falt pladask for den første kjolen... Vet du/ dere om noen i Oslo området som fører dette merket ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå