@lfa Skrevet 19. juni 2003 #1 Skrevet 19. juni 2003 Hvordan får jeg bort de "taggete" kantene i forstørret tekst...? :evil:
Gjest Anonymous Skrevet 20. juni 2003 #2 Skrevet 20. juni 2003 Hva slags bildeformat jobber du med? Tekst tegnes opp litt ulikt i de forskjellige. Prøv å endre format.
@lfa Skrevet 20. juni 2003 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2003 Jeg skulle absolutt lagret det som gif...
Crazee Skrevet 26. juni 2003 #4 Skrevet 26. juni 2003 Vel, det kjem an på kva du har å arbeide ut i frå. Har du muligheten til å lage det på nytt ut i frå original grafikk, så gjer du sjølvsagt det - men det er så vidt eg forstår ikkje eit valg du har. Om det du har er eit gif-bilete som skal gjerast større, gjer det på denne måten for å minimere ulempene: Gjer om frå indexed colour til RGB (Image-menyen) før du aukar storleiken. Då vil du få antialias på linjene, slik at dei ser jamnare ut. Deretter kan du konvertere tilbake til Indexed colour og lagre som GIF. Heilt fint vil det aldri bli når ein forstørrar bilete, (så sant det ikkje er snakk om vektorgrafikk) så av og til kan det lønna seg å gera ting på nytt. Evt. gjera delar på nytt, som t.d. å skriva ny tekst, om det er råd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå