Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg er drittlei av absolutt alt. Jeg er lei av ekteskapet mitt, av jobben min, huset mitt, egentlig hele livet mitt. Jeg gidder rett og slett ikke mer!!! Jeg har lyst å selge alt og flytte til en øde øy :( Er det sånn det føles av og til eller er det bare meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke unormalt å føle det slik innimellom. Det du bør gjøre er å se om det er noe i livet ditt som bør endres på. Er du kronisk trøtt hele tiden bør du ta deg en tur til legen og ta en sjekk der. Er det noe som irriterer deg eller plager deg?

Skrevet

Jeg tror nok de aller fleste av oss føler det på denne måten innimellom. Prøv å fokusere på de positive tingene. Snart er det jo jul også, og da har du kanskje mulighetene til å lade opp batteriene litt. :)

Skrevet

Ja til ferie og alenetid! :tommelopp:

Skrevet

Jeg kjenner jeg har bare lyst å være hjemme og gjøre ingenting, melde meg litt ut av samfunnet. Jeg har en utrolig krevende jobb med mye ansvar, og får derfor aldri tid til å gjøre noe for min egen skyld. Jeg er alltid på pinne for alle andre, enten det er arbeidsgiver, mann eller svigerfamilie. Min egen familie ser jeg omtrent aldri da jeg bor på en annen kant av landet enn dem.. Har en ekkel og tung følelse av å ville gi opp omtrent. Jeg orker ingenting.. Vil ingenting.

Gjest lillelinn
Skrevet

vet hva du mener... vil selge både katter bikkje unger og gubbe til tider...

jeg har ingen råd.. bit tenna sammen, det går over?

æsj det var et teit råd.. hmm..

har du noen venninner du kan ta en helge tur med?

Skrevet

Du må se på grunnen til at du føler det slik.

Har du følt det slik lenge? Er det noe i veien med forholdet til mannen din? Er det noe ved deg selv du bør endre på? Hvis du ikke trives i jobben og ikke har gjort det på leeeenge, bytt jobb!

Ta tak i livet ditt. Skriv en liste. Gjør endringer. Gi deg selv mye alene tid hvor du gjør akkuratt det du har lyst til.

Skrevet

Jeg liker egentlig jobben min, men den sliter meg ut. Jeg får aldri hente meg inn igjen, for kravene er så vanvittige.. Det er frustrerende, for jeg er snart i mål med karrieren min, jeg har jobbet et helt år på et prosjekt og det er bare en måned igjen. Når det prosjektet er over gjør karrieren min et hopp, og jeg har ofret utrolig mye for jobben. Mannen min forstår meg ikke og klager og maser, han prater som om jeg synes det er gøy å være på kontoret til langt på kveld hver eneste dag, som om jeg liker å ikke få med meg planlagte avtaler osv.. Det er som å stange hodet i veggen.

Skrevet

Jeg støtter forslaget om å lage en lite over livet ditt, se på dagene dine og finn ut hva som kan gjøres på en annen måte. Det virker som om du trenger å ta en alvorsprat med mannen din også.

Har du/dere vurdert å skaffe en vaskehjelp? Det kan hjelpe mye å få avløsning på hjemmebane også.

Skrevet
Jeg støtter forslaget om å lage en lite over livet ditt, se på dagene dine og finn ut hva som kan gjøres på en annen måte. Det virker som om du trenger å ta en alvorsprat med mannen din også.

Har du/dere vurdert å skaffe en vaskehjelp? Det kan hjelpe mye å få avløsning på hjemmebane også.

vi sliter med å få endene til å møtes som det er, en vaskehjelp er ikke mulig sånn ting er nå.. Dagene mine kan vanskelig endres slik det er nå, huff det er tungt å puste :(

Skrevet
vi sliter med å få endene til å møtes som det er, en vaskehjelp er ikke mulig sånn ting er nå.. Dagene mine kan vanskelig endres slik det er nå, huff det er tungt å puste :(

Vel, hvis du ikke er innstillt på å endre noe som helst eller snakke med mannen din så er det fint lite noen kan gjøre for å hjelpe deg.

Skrevet
Vel, hvis du ikke er innstillt på å endre noe som helst eller snakke med mannen din så er det fint lite noen kan gjøre for å hjelpe deg.

jeg har ikke sagt jeg ikke er innstilt på noen av de tingene, jeg setter bare ord på hva jeg føler, og det ble veldig sterkt akkurat nå. Jeg har ikke sagt jeg ikke skal snakke med mannen min, jeg sa at jobbsituasjonen er låst for jeg har kjempet så hardt for å nå der jeg er og det er bare en måned igjen. Og økonomien er helt klart noe av grunnen til at jeg er lei av alt, og den er det lite å gjøre med før jobben faller på plass..

Synes det var et rart svar å komme med når jeg forsøker å sette ord på hva jeg føler.

Skrevet
Jeg liker egentlig jobben min, men den sliter meg ut. Jeg får aldri hente meg inn igjen, for kravene er så vanvittige.. Det er frustrerende, for jeg er snart i mål med karrieren min, jeg har jobbet et helt år på et prosjekt og det er bare en måned igjen. Når det prosjektet er over gjør karrieren min et hopp, og jeg har ofret utrolig mye for jobben. Mannen min forstår meg ikke og klager og maser, han prater som om jeg synes det er gøy å være på kontoret til langt på kveld hver eneste dag, som om jeg liker å ikke få med meg planlagte avtaler osv.. Det er som å stange hodet i veggen.

Er dette karrierehoppet noe som er viktig for deg? Joda, jeg skjønner at det er det du har jobbet mot siste året, men er det DETTE du vil? Hvis jobben sliter deg ut så er det et dårlig tegn. Hard jobbing og "stå på" er ikke for alle, prestere prestere prestere kan tære hardt på kroppen.Og tilbringer du mesteparten av tiden så er det ikke så rart det blir skurringer hjemme, antar mannen din savner deg, kanskje han også er bekymret for deg fordi du jobber for mye, men uttrykker det på en klønete måte?

Kanskje en coach ville vært noe for deg?

Skrevet

En måned holder du ut selv om det er tøft nå.

Er hele problemet at du møter lite eller ingen forståelse hjemme?

Skrevet
jeg forsøker å sette ord på hva jeg føler.

Det er jo nettopp det du ikke gjør, du sier bare at du er lei av "alt". Da blir det vanskelig når du er såpass lite konkret.

Skrevet
En måned holder du ut selv om det er tøft nå.

Er hele problemet at du møter lite eller ingen forståelse hjemme?

Det er nok mye av problemet ja.. Hadde jeg møtt mer støtte og forståelse hjemme nå hadde det vært mye lettere. Men jeg føler meg motarbeidet hele tiden, og det gjør det hele ekstra krevende. Det er bare en måned igjen, og så vil jeg ha muligheten til å bedre på økonomien og ha mer tid hjemme.. Men mannen min fokuserer BARE på det negative og jeg blir helt sprø av det :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...