Gjest Anonymous Skrevet 19. juni 2003 #1 Skrevet 19. juni 2003 Hvordan skal foreldrene våre sitte i forhold til oss??? Jeg med svigerfar og min kjære med min mamma? Hva med pappa og svigermor? Trenger hjelp raskt
camie Skrevet 19. juni 2003 #2 Skrevet 19. juni 2003 Slik skal dere sitte: Brudgommens mor * Brudens far * Bruden * Brudgommen * Brudens mor * Brudgommens far* Håper at det var raskt nok... Lykke til!!!
Gjest Anonymous Skrevet 19. juni 2003 #3 Skrevet 19. juni 2003 Tusen tusen tusen takk!!!!! Det var absolutt raskt nok, vi skal pynte lokalet og dekke bordet i morgen nemlig, derfor hastet det litt .
Gjest Anonymous Skrevet 19. juni 2003 #4 Skrevet 19. juni 2003 sitter bruden ved siden av svigermor om svigerfar er død?
camie Skrevet 19. juni 2003 #5 Skrevet 19. juni 2003 Dette burde hjlpe deg!! :blunke: Har noen av brudeparets foreldre gått bort eller av annen grunn ikke er tilstede, plasseres én av den nærmeste kvinnelige eller mannlige slektning på dennes plass. På utsiden plasseres normalt de eldste slektninger, den som viet brudeparet, forlovere og så toastmaster. Videre plasseres gjestene etter slektsskapsforhold og alder. Lykke til atter engang......
Gjest Sue Skrevet 19. juni 2003 #6 Skrevet 19. juni 2003 -Vet du hvor man plasserer "faren til brudens" NYE kone?? I våre dager er det ikke så sjelden at brudeparets mor og far er skilte og har nye partnere.
camie Skrevet 19. juni 2003 #7 Skrevet 19. juni 2003 Klarer ikke å tenke så klart nå midt i natta.... men om du søker på "bordplassering" på sol.no skal du komme et langt stykke på veien. Man finner mye i søkemotorene om man bare leter :blunke: Det skla godt gjøres at du ikke finner noe
Avenodite Skrevet 20. juni 2003 #8 Skrevet 20. juni 2003 I vårt bryllup skal vi sitte slik: brudens mor, brudens far, brud, brudgom, brudgoms mor og brudgoms far. Det var alle helt enig i. Synes ikke det blir rett å splitte par.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå