Gå til innhold

Har du hatt sex på julebord?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Aldri hatt sex på julebord, men opplevde å være øyenvitne til "jente møter gift mann uten å vite at han er gift", etterfulgt av "jente møter kone og blir veldig brått veldig klar over at mann er gift". Ikke ubetydelig underholdningsverdi der og da, men i ettertid sikkert nokså kjedelig for minst to av de involverte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det har jeg aldri hatt! Og kommer ikke til å ha det heller med mindre kjæresten min er med :jepp:

Skrevet

Ja, med kjæresten min, eller dvs han ble iallfall kjæresten min etterpå:) Og i dag er vi sammen på 5te året og har halvannet barn:)

Skrevet

Nei. Men jeg lærte noe om meg selv da jeg fikk et "tilbud" av ei jeg synes er veldig sexy, og oppdaget at det var en uoverstigelig grense for meg med ring på fingeren ...

• 11 måneder senere...
Skrevet

Havnet mitt oppi et julebord på torsdag og havnet til sengs med ei dame derfra! Hun hadde skikkelig nerver dagen etterpå...hehe

Julebordsesongen er igang folkens :)

Skrevet

Ja, det skjer hvert år: julebordet er i kantinen, og på toalettene er det "ekstra" aktivitet den kvelden. Alle blir flaue på jobb mandagen etter, men det glemmes fort. Alle har med partnere, men folk har sex med andre likevel.

Gjest A. Caron
Skrevet

Egentlig ganske imponerende lesning, denne tråden...

Foregår ting så sømmelig som man får inntrykk av i denne tråden, er jo hele julebords-horinga bare en myte.

Men flott er det jo, å se at så mange samboende/gifte faktisk klarer å holde seg i skinnet når de er omgitt av en haug kåte, fulle single kollegaer.

Skrevet

Jeg jobber deltid i et større firma som har avdelinger i hele landet. De fleste ansatte er mellom 18-28 tipper jeg, mens sjefene rundt om stort sett er 35-50. Julebordet holdes felles for avdelinger i samme by, og det pleier som regel å gå greit for seg. Det er et veldig sosialt miljø, vi pleier å samles ca. hver 3.mnd, slik at de fleste kjenner hverandre,har vært der noen år, og julebordet blir dermed bare gøy med god mat, godt selskap, og dansing utpå kvelden. (Aldri med følge).

Men en gang i året samles folk fra alle avdelinger til en helgesamling i oslo, ca. 1000 personer. Dette er reneste sex-samlingen! Vi bor jo på hotell hele gjengen, og utrolig mange av de "eldre" ber om å egne hotellrom, dvs vil ikke være to og to. Jeg kan ikke forstå hvor desperate enkelte er, hvertfall med tanke på at disse har høye stillinger i firmaet, og stort sett alle vet hvem de er. Mennene er slibrige og vifter rundt med gifteringen mens de prøver å sjekke opp jenter som er 15-20år yngre. Jentene er jo selvsagt like tåpelige som blir med på det, og tror de får noe igjen for å ligge med en sjef. Men det desidert ekleste er damene på 40+, som legger seg etter unggutter! De fleste av disse er flotte damer (og gifte damer), som holder seg veldig bra, og omtrent kan knipse med fingrene så får de den de vil ha til sengs. Men med alkoholinntaket blir de så grusomt ekle og vulgære. En skulle tro at de hadde litt klasse over seg..

Skrevet
Men en gang i året samles folk fra alle avdelinger til en helgesamling i oslo, ca. 1000 personer. Dette er reneste sex-samlingen! Vi bor jo på hotell hele gjengen, og utrolig mange av de "eldre" ber om å egne hotellrom, dvs vil ikke være to og to.

Hvis jeg skulle på reise med jobben ville jeg også bestilt enkeltrom. Og da fordi jeg ikke har noen kolleger jeg ønsker å sove med om natten, ikke fordi jeg ønsket å ta med noen andre på rommet.

Skrevet
Hvis jeg skulle på reise med jobben ville jeg også bestilt enkeltrom. Og da fordi jeg ikke har noen kolleger jeg ønsker å sove med om natten, ikke fordi jeg ønsket å ta med noen andre på rommet.

Enig, jeg håper da virkelig ikke at kollegene mine tror jeg skal være utro mot mannen min bare fordi jeg ikke ønsker å dele rom med noen av dem :sjenert:

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Jeg hooka opp med en kollega, men da han prøvde seg på mer enn klining ble jeg visstnok dritforbanna og kjefta på ham og sa jeg ikke spredde beina for hvemsomhelst.

Venninna mi lurte på hva faen som hadde skjedd, siden jeg kom stampende ut fra do og ropte "****, NÅ DRAR VI!", sint som ei furie...

Litt fylleangst dagen etterpå, ja :fnise:

Skrevet

Jeg har aldri gjort det, og skjønner ikke at det virkelig er så vanlig. :klø:

Skrevet
I helga skjedde det alle avisene skriver om: Det er fort gjort å havne i senga med en kollega. Det gjorde jeg. Ikke så farlig, kanskje. Vi er single begge to. Men var litt stressa da jeg møtte ham på jobb i går. Han er hyggelig, men tror nok det blir med denne ene gangen.

Er det flere enn jeg som har hatt sex ifb, julebord? Hvordan taklet dere det etterpå?

Har ikke gjort det selv..men hadde en ex engang som knulla de fleste mannlige kollegene sine på julebord og andre jobbsammenkomster. Ho ble desverre oppdaga og sparka siden ho var en av sjefene på en av avdelingene. Var ikke så populært hos ledelsen at ho hadde seg med folk ho skulle være sjef for på jobben.

• 3 uker senere...
Skrevet

Høysesong nå da...noen som har opplevd noe spennende på årets julebord?

Skrevet

På årets julebord kunne alle i avdelingen bestående av ca 150 mennesker tilstede bevitne to kolleger som er gift på hver sin kant (begge barnefamilier), kline hett på dansegulvet..."alle" vet om forholdet som de begge har på si, og begge hadde med partnerne sine. Da partnerene var ute av syne klinte de heftig på dansegulvet, og de to forlot festen sammen. Ellers falt sjefen ned fra bordet, og øverste sjefen ble for full og sa en del dumt til folk...han fornærmet noen og en fikk høre at han ikke var sosial/utadvendt nok!

Skrevet

Aldri vært noe julebordsex på meg nei, men så er vel jeg liten fan av ONS til å være mann, og at man sannsynligvis ser dem igjen på jobb gjør det ikke akkurat mer fristende. Det er alltid gøy å se ellers så sindige sjefer og ledere i festmodus med litt alkohol i blodet da. :P Og de sedvanlige 40+-damene som er på fest en gang i året, og desperat ser etter noe, hva som helst, med tre ben.

Skrevet

Ja, én gang, eller i alle fall på nachspielet etterpå.

Skrevet

ja..

Et år ble jeg med venninna mi på et gigantisk julebord med jobben hennes..I jobben hennes var det en fyr jeg kjente ganske godt, og vi hadde flørtet og tullet en del om julebordet før kvelden. (Vi sov på hotell...)

Tidligere på kvelden hadde jeg sex med en fyr.. og på natta hadde jeg sex med han kjente..Jeg var 19 år og ny- singel..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...