Gjest Datadust Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 Heisann til dere som kan dataspråket..Jeg må lære det og håper noen kan være behjelpelige.. Hva betyr: rofl (A) kk bbl sys Kommer ikke på flere no men skriv inn de dere kan... TAKK )
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 Heisann til dere som kan dataspråket..Jeg må lære det og håper noen kan være behjelpelige.. Hva betyr: rofl - ROLLING ON FLOOR LAUGHING (A) - ANGEL (ENGEL) - HURTIGTAST FOR ENGELSMILEY PÅ MSN kk - 'KEY'KEY - OKEY OKEY bbl - BE BACK LATER sys - SEE YOU SOON Kommer ikke på flere no men skriv inn de dere kan... TAKK ) lol - Laughing out loud
*Enigma* Skrevet 9. desember 2008 #3 Skrevet 9. desember 2008 Heisann til dere som kan dataspråket..Jeg må lære det og håper noen kan være behjelpelige.. Hva betyr: rofl - rolling on floor laughing (A) kk bbl - be back later sys - see you soon Kommer ikke på flere no men skriv inn de dere kan... TAKK )
Irmiel Skrevet 9. desember 2008 #4 Skrevet 9. desember 2008 legg merke til at "sys" også kan være kort for "system"
Gjest Marlo Skrevet 9. desember 2008 #6 Skrevet 9. desember 2008 Vil tro at tegnet (Y) står for ett eller annet med rompe å gjöre. @ blir jo brukt som "at" - altså en forkortelse av et allerede kort ord (engelsk) U blir brukt som forkortelse av ordet "you"
Gjest Pascale Skrevet 9. desember 2008 #7 Skrevet 9. desember 2008 Har aldri hørt "sys". Det står ihvertfall ikke det i min "The Total TXTMSG Dictionary". Der står det CUS. C (See) U (You) S (Soon). C uttales jo "See". S derimot? "Ssss" eller "ess". CU- See you CU@TGim- See you at the gym CUA- See you again CUIMD- See you in my dreams CUL- See you later CUO- See you online CUSTL8r- See you some time later CUSTS- See you some time soon CUT- See you there CY- See you CYA- See you Text Message Dictionary CUS (Y) er en rompesprekk. Kan også skrives (_y_) (_o_) er..vel.....et rompehøl som har blitt brukt. (_O_) kan vel sikkert da tenke selv hva dette er... (_x_) kiss my ass ROFL- Rolling on floor laughing ROFLMFAO- Rolling on floor laughing my fucking ass off K- Okay *^_^*
Gjest Gl@mB@be Skrevet 9. desember 2008 #8 Skrevet 9. desember 2008 Er ikke (Y) en naken dame sett forfra?
Irmiel Skrevet 9. desember 2008 #9 Skrevet 9. desember 2008 (Y) er også msn-koden for tommel opp. www.urbandictionary.com er en kjekk side å ha når man står fast
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå