Gå til innhold

Solarium

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal gifte meg om altfor liten tid, og har nå så smått begynt å ta solarium.. Har ikke hatt tid rett og slett..

Men med 9 dager igjen (8 siden dette gjelder fra imorgen av) hvor mye sol bør jeg ta? Er mørk i håret, men ganske lys i huden. Blir ikke noe spesielt fort solbrent....

Annen hver dag fram til dagen? Oftere?? Tar ca 20 min hver gang.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hei du!

Spør på solsenteret om de har kremer som gjør deg brunere! Og ta så sol ca annenhver dag noen dager fremover for å se hvordan det går. 20 min er greit. Du kan jo øke det etter 2-3 ganger.

Det er ikke farlig hvis du bare gjør dette noen få ganger i året (tar sol annenhver dag)

Lykke til!

Skrevet

Du prøver med tjue minutter. Blir du ikke brent/rød, kan du fint ta sol dagen etter også.

Det kjenner du.

Skrevet

Kjøp deg en fin selvbruner som ikke skjolder... Solarium er noe herk, og mennesker som er blitt brun i solarium ser så kunstige ut... ikke fint! Det er faktisk penere med en god selvbruner. Dessuten slipper du å se ut som en rosin når du blir 35........

Skrevet

Du kan godt ta to dager på rad enkelte ganger om du ikke er rød eller brent..

Begynn med 20 min og gå oppover.. Men ikke ligg FOR lenge... :D

Du kan også kjøpe solbruningskrem og smøre GODT inn.. Da skjolder den ikke.. Bruk svamp på hendene og føttene.

Christian Diors spray er helt suveren!

Uansett hva du velger: LYKKE TIL MED BRYLLUPET!!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...