'Lilly' Skrevet 19. juni 2003 #1 Skrevet 19. juni 2003 Skal dere annonsere bryllupet i avisen? Hvor mange dager skal annonsen stå? Hvor lenge før selve bryllupet?
Gjest Tex Skrevet 19. juni 2003 #2 Skrevet 19. juni 2003 Jeg har tenkt at vi skal ha annonse selve bryllupsdagen, synes det er det beste, ihvertfall for oss. Vi setter annonse i Romerikes Blad, Aftenposten, Dagsavisen, Sumpen og Budstikka.
Lisemor Skrevet 19. juni 2003 #3 Skrevet 19. juni 2003 Ska ikke annonsere noe som helst. Vårt brullup har inen andre her i distriktet noe med enn de som vet det for vi har fortalt det.
Gjest Poirot Skrevet 19. juni 2003 #4 Skrevet 19. juni 2003 Ska ikke annonsere noe som helst. Vårt brullup har inen andre her i distriktet noe med enn de som vet det for vi har fortalt det. Er det så hemmelig? Synes det er koselig å lese om gamle klassekamerater mm som gifter seg, jeg! :D
Lisemor Skrevet 19. juni 2003 #5 Skrevet 19. juni 2003 Ikke hemmelig- men fortår ikke hvorfor hele verden(distriktet) skal informeres om det. Er bare sånn jeg
Gjest Tex Skrevet 20. juni 2003 #6 Skrevet 20. juni 2003 Ikke hemmelig- men fortår ikke hvorfor hele verden(distriktet) skal informeres om det. Er bare sånn jeg Det handler vel litt om å dele gleden med omverden....
Kaktus Skrevet 20. juni 2003 #7 Skrevet 20. juni 2003 Vi hadde annonse i våre respektive lokalaviser på tirsdagen før bryllupet. Fikk høre etterpå at det var mange som syntes det var OK, for da fikk de noen dager på seg til å ordne en hilsen.
Avenodite Skrevet 20. juni 2003 #8 Skrevet 20. juni 2003 Vi skal ha annonse i avis. Litt usikker på om vi skal sette inn i lokalavisene også. Tenkte å ha annonsen inne en dag. Enten onsdag eller torsdag. Det er i hvertfall det som ser ut til å være det vanlige i vår avis.
Gjest Tex Skrevet 20. juni 2003 #9 Skrevet 20. juni 2003 Vi hadde annonse i våre respektive lokalaviser på tirsdagen før bryllupet. Fikk høre etterpå at det var mange som syntes det var OK, for da fikk de noen dager på seg til å ordne en hilsen. Ikke for å hverken spore av eller gjøre tråden trist, men jeg skjønner hva du mener. Da søsteren min døde i vinter satte vi inn dødsannonse før bisettelsen. Vi fikk tilsendt blomster fra gamle naboer og det var så koselig at de brydde seg og tenkte på oss; at vi fikk vite at de tenkte på oss mener jeg. Så kanskje det er en ide å sette inn litt før ... eller begge deler....hmmm
Gjest Tex Skrevet 20. juni 2003 #10 Skrevet 20. juni 2003 Huff, det ble trist.... Var ikke meningen.......
silja Skrevet 20. juni 2003 #11 Skrevet 20. juni 2003 hos oss er det vanlig med mange(!) dager.... Vi kommer iallefall til å sette onsdag og selve lørdagen, kanskje osgå en dag til.....
Kaktus Skrevet 20. juni 2003 #12 Skrevet 20. juni 2003 Huff, det ble trist.... Var ikke meningen....... Føler med deg! Det er mange slags følelser som kommer frem i forbindelse med bryllup...
Imax Skrevet 20. juni 2003 #13 Skrevet 20. juni 2003 Vi skal nok ha annonse i Aftenposten, en på selve dagen og en et par dager før.
Augustbrud02 Skrevet 20. juni 2003 #14 Skrevet 20. juni 2003 Vi hadde annonse i avisen dagen før bryllupet og jeg synes det er koselig med sånne annonser jeg. Annonsen vår stod i Drammens Tidende og i Fremover.
Huldra Skrevet 20. juni 2003 #15 Skrevet 20. juni 2003 Koster det noe å ha slike annonser inne? Og hva skal man skrive?
Gjest Tex Skrevet 20. juni 2003 #16 Skrevet 20. juni 2003 Føler med deg! Det er mange slags følelser som kommer frem i forbindelse med bryllup... Tusen takk, Kaktus.... Gir deg en rose, jeg....
ringblomst Skrevet 20. juni 2003 #17 Skrevet 20. juni 2003 Vi har ingen planer om å annonsere bryllupet vårt, har egentlig aldri blitt brakt på bane, men regner altså ikke med det.
meta Skrevet 21. juni 2003 #18 Skrevet 21. juni 2003 Vi annonserte ikke men våre foreldre gjorde det. Annonsen ble satt inn i begynnelsen av uka før bryllupet tror jeg.
Gjest Anonymous Skrevet 21. juni 2003 #19 Skrevet 21. juni 2003 Koster det noe å ha slike annonser inne? Og hva skal man skrive? Så vodt jeg vet koster det ikke noe. Du skriver vel xx dat gifter Kari og Ola seg i Hakadalen krike kl.13. Fest på Hakadalen grendahus.... eller noe sånt. Se i aviser, der står det ofte daglig slike annonser. Vi skal sette inn i avisa noen dager før vielsen.
Nikki Skrevet 21. juni 2003 #20 Skrevet 21. juni 2003 Vi skal annonsere det begynnelsen av uken bryllupet skal stå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå