Gå til innhold

Annonse i avisen

'Lilly'

Anbefalte innlegg

Skal dere annonsere bryllupet i avisen?

Hvor mange dager skal annonsen stå?

Hvor lenge før selve bryllupet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har tenkt at vi skal ha annonse selve bryllupsdagen,

synes det er det beste, ihvertfall for oss.

Vi setter annonse i Romerikes Blad, Aftenposten, Dagsavisen,

Sumpen og Budstikka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ska ikke annonsere noe som helst. Vårt brullup har inen andre her i distriktet noe med enn de som vet det for vi har fortalt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot
Ska ikke annonsere noe som helst. Vårt brullup har inen andre her i distriktet noe med enn de som vet det for vi har fortalt det.

Er det så hemmelig?

Synes det er koselig å lese om gamle klassekamerater mm som gifter seg, jeg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hemmelig- men fortår ikke hvorfor hele verden(distriktet) skal informeres om det. Er bare sånn jeg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hemmelig- men fortår ikke hvorfor hele verden(distriktet) skal informeres om det. Er bare sånn jeg :lol:

Det handler vel litt om å dele gleden med omverden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi hadde annonse i våre respektive lokalaviser på tirsdagen før bryllupet. Fikk høre etterpå at det var mange som syntes det var OK, for da fikk de noen dager på seg til å ordne en hilsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha annonse i avis. Litt usikker på om vi skal sette inn i lokalavisene

også. Tenkte å ha annonsen inne en dag. Enten onsdag eller torsdag. Det er i hvertfall det som ser ut til å være det vanlige i vår avis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde annonse i våre respektive lokalaviser på tirsdagen før bryllupet. Fikk høre etterpå at det var mange som syntes det var OK, for da fikk de noen dager på seg til å ordne en hilsen.

Ikke for å hverken spore av eller gjøre tråden trist, men jeg skjønner hva du mener. Da søsteren min døde i vinter satte vi inn dødsannonse før bisettelsen. Vi fikk tilsendt blomster fra gamle naboer og det var så koselig at de brydde seg og tenkte på oss;

at vi fikk vite at de tenkte på oss mener jeg.

Så kanskje det er en ide å sette inn litt før ... eller begge deler....hmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hos oss er det vanlig med mange(!) dager.... Vi kommer iallefall til å sette onsdag og selve lørdagen, kanskje osgå en dag til.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det ble trist....

Var ikke meningen.......

Føler med deg! Det er mange slags følelser som kommer frem i forbindelse med bryllup...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi hadde annonse i avisen dagen før bryllupet og jeg synes det er koselig med sånne annonser jeg.

Annonsen vår stod i Drammens Tidende og i Fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg! Det er mange slags følelser som kommer frem i forbindelse med bryllup...

Tusen takk, Kaktus....

Gir deg en rose, jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi har ingen planer om å annonsere bryllupet vårt, har egentlig aldri blitt brakt på bane, men regner altså ikke med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi annonserte ikke men våre foreldre gjorde det. Annonsen ble satt inn i begynnelsen av uka før bryllupet tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Koster det noe å ha slike annonser inne? Og hva skal man skrive?

Så vodt jeg vet koster det ikke noe. Du skriver vel xx dat gifter Kari og Ola seg i Hakadalen krike kl.13. Fest på Hakadalen grendahus.... eller noe sånt. Se i aviser, der står det ofte daglig slike annonser.

Vi skal sette inn i avisa noen dager før vielsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...