Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

i dag hadde jeg og samboeren en skikkelig krangel og det endte med at jag sa at jeg gidder ikkje mer nå er det slutt... først tok han meg ikke på alvor. men etter litt mer krangling forsto han at jeg mente at vis han ikkje skjerper seg myyyye, så gidder jeg ikkje mer.... endte med at han måtte reise til foreldrene sine å sove i natt... etter å ha tenkt litt mer, ringte jeg å sa at han fikk en ny sjanse vis han lova å skjerpe seg skikkelig men vis ikkje så kom jeg til å gjøre det slutt... var det teit å si det.. eller gjør jeg det bare verre for meg selv... vet ikkje hva jeg skal gjøre... vil ikkje miste det vi hadde før han begynnte å oppføre seg sånn teit... men vil vi noengang få det bra igjen sammen???? off er ikke lett...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å true med å trekke tilbake kjærligheten for hver krangel eller uenighet er ikke veldig fint gjort.

Nå kjenner jeg ikke noen av dere, men er det ikke mulig å ta en skikkelig samtale hvor dere blir enige om å legge følelsene til side og diskutere "problemene".

Skrevet
Å true med å trekke tilbake kjærligheten for hver krangel eller uenighet er ikke veldig fint gjort.

Nå kjenner jeg ikke noen av dere, men er det ikke mulig å ta en skikkelig samtale hvor dere blir enige om å legge følelsene til side og diskutere "problemene".

jeg truer ikkje med dette... han har oppført seg skikkelig ditt det siste halve året og det er han selv klar over. han lar hans problemer gå utover meg, snakker ikkje med meg om noe, vis du leser på innlegget forvirra å usikker så har jeg skrevet mye mer... hadde veldig lyst å bare gjøre det slutt i dag for hver gang jeg prøver å snakke om problemene så snakker jeg til en vegg... å jeg har prøvd å få det til å fungere i et halvt år...

Gjest Gjest_Thea_*
Skrevet
jeg truer ikkje med dette... han har oppført seg skikkelig ditt det siste halve året og det er han selv klar over. han lar hans problemer gå utover meg, snakker ikkje med meg om noe, vis du leser på innlegget forvirra å usikker så har jeg skrevet mye mer... hadde veldig lyst å bare gjøre det slutt i dag for hver gang jeg prøver å snakke om problemene så snakker jeg til en vegg... å jeg har prøvd å få det til å fungere i et halvt år...

Hei.

Dette er ikke for å ødelegge håpet ditt, men jeg hadde det akkurat på samme måte som deg. Sa ifra veldig mange ganger uten å bli tatt seriøst.

Flyttet til og med bort i fire uker før jeg ga han nok en sjanse. Det var ikke følelsene for han det sto på, men oppførselen hans. Han tok meg rett og slett for gitt.

Gjorde det til slutt helt slutt etter ett år noe som kom som ett sjokk for han, men fortsatt trodde han at jeg ville komme tilbake til slutt siden han visste at jeg slet med følelsene. Han forsøkte heller ikke veldig hardt å få meg tilbake, men sa ting skulle bli bedre. Man vil gjerne tro det, men desverre i mitt tilfelle så vet jeg at det ikke fungerer. Vi kunne rett og slett ikke kommunisere eller forstå hverandre og da nytter det ikke uansett hvor glad man er i hverandre. Det var veldig trist og utrolig vanskelig å gå.

Rett og slett det verste jeg har vært gjennom. Men det er grenser for hvor mye man skal ta og leve i håpet. Det handler om å gi og ta i ett forhold, ikke bare gi.

Dette er nå to år siden og jeg må innrømme jeg fortsatt tenker mye på han. Bruddet hos oss ble ikke pent da han ble veldig bitter.

Lykke til med valget ditt. Håper det løser seg til ditt beste. Bare husk å tenk på deg selv og dine behov uansett hvor vanskelig det er.

Skrevet

jeg ser nå at jeg ikke skulle gitt han en ny sjanse, er ikkje bare lei av ham men vi har vokst fra hverandre og jeg har mistet følelsene for ham litt etter litt... angrer på at jeg ikkje bare gjorde det slutt der og da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...