Gå til innhold

Skifte bank

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_lure
Skrevet

Når jeg skifter bank fra en til en annen en, får jeg med de rentene jeg har fått på pengene i løpet av året da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, selvsagt gjør du det. Du får renter helt frem til du flytter pengene til en annen bank.

Gjest Gjest_lure
Skrevet
Ja, selvsagt gjør du det. Du får renter helt frem til du flytter pengene til en annen bank.

Å, så bra! :) Har opparbeidet meg over 1000 kroner på den ene kontoen min, så det er penger jeg gjerne vil ha. :D

Har seg sånn at jeg har vært uten bankkort i over 4 uker nå, så du kan tro jeg er mektig lei!

Vurderer sterkt å bytte bank så fort som mulig egentlig.

Pga problemer med kortproduksjon, så har det gjort at jeg sitter uten kort. :-(

Får kun tatt ut penger over skranke.

Er så lei hele dritten. :-(

Skrevet

Kjedelig da, utrolig trasig å være uten bankkort. Har du snakket med banken din? Feil kan jo skje, men å vente i 4 uker er veldi glenge.

Vel, er ikke noe stort problem å bytte bank da. Særlig ikke hvis du ikke har lån. Da er det forsåvidt bare å melde seg inn i den nye banken og flytte ting over. Ikke noe hokus-pokus.

Gjest Gjest_lure
Skrevet
Kjedelig da, utrolig trasig å være uten bankkort. Har du snakket med banken din? Feil kan jo skje, men å vente i 4 uker er veldi glenge.

Vel, er ikke noe stort problem å bytte bank da. Særlig ikke hvis du ikke har lån. Da er det forsåvidt bare å melde seg inn i den nye banken og flytte ting over. Ikke noe hokus-pokus.

Ja, har snakket med banken flere ganger. Først hadde dem ikke noe svar på når alt kunne være i orden, sånn at jeg kunne få mitt kort.

Sist gangen jeg var i banken så sa dem at de trodde at det kom til å ordne seg i løpet av den uken, men nei da.

Var skjedd noe med kortproduksjonen, noe feil, så det har gjort at de som skal ha bankkort, ikke har fått det.

Har ikke noe lån. :) Snakket litt med banken allerede, og da hadde dem et bra tilbud som kunne passe for meg.

Noen fordeler da som jeg ikke har i den banken jeg er i idag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...