Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg var på juleverksted på fredag, og fikk helt dilla på å brette julekurver. Ble ganske mange i forskjellige farger og mønstre. Har flettet noen med juletre, en med hjerte, og ett par med stjernemønster klippet på impuls.

Nå lurer jeg på om noen har gode ideer til enda mer fancy julekurver, linker til nettsteder mottas med takk!

Har fått helt julekurvdilla. Blir stadig flere her, snart er det for mange til å henge på treet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør i bokhandelen eller i biblioteket - det finnes fine bøker med maler til julekurver. Det er morsomt!

Skrevet

Jeg har en gammel bok som heter "Julehjerter". Den er skrevet av Lottrup Knudsen, og gitt ut på Dreyer forlag i 1975. ISBN: 82-09-01406-4.

Den har veldig mange fine "oppskrifter" og ideer, og gode forklaringer.

Aner ikke om den er i salg lenger, men kanskje kan du få tak i den brukt - eller ønske deg den til jul? ;) Om du ikke får brukt den i år, så kommer det jo juler etter denne...

Skrevet

har kjøpt meg boka "Julekurver" m/ Beate G. Lindseth - den var kjempe fin!!! I år skal jeg flette med mørkerødt papir og perlemorhvitt preget (med blomster). STILIG!!!

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_Maren_*
Skrevet

Jeg har lånt en bok på biblioteket der det viser mangen julekurver

p.s du kan lage julekurver i filt også^^,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...