Gå til innhold

Leker?

Lisemor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

OOOOOOOOOOOOOOPPPPPPPPPPPSSSSSSSSSSSSSS!!!!!

Kom maaaaaaaaaaaaaaange ganger. SORRY alle "mann". Hvordan fjerner jeg de andre???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tabby

Vi kommer nok ikke til å legge opp til leker, men hvis noen av gjestene ordner i stand noe vil jeg nok være med for syns skyld. Ikke at brudeparet har så mye valg heller vel. Er nok av dem som skyver dem ut mot gulvet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Hvorfor ødelegge en ellers fin dag med masse leker? Er det noen i hele verden som faktisk syns det er gøy? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helenius
Hvorfor ødelegge en ellers fin dag med masse leker? Er det noen i hele verden som faktisk syns det er gøy? :roll:

Ja, jeg synes leker er gøy! Jeg er i stand til å le meg skakk av tåpelige leker.

Men jeg vet ikke om vi kommer til å planlegge noen leker i bryllupet. Jeg tror kanskje gjestene våre er av typen som finner på sånt selv dersom de har lyst til det... I så fall ville ikke jeg hatt noe som helst imot det.

Men det er utelukkende moro å leke når alle som deltar, synes det er gøy! Så mitt tips til dem som planlegger leker, er: Ha leker av en slik beskaffenhet at de er til for dem som vil, ikke for et visst antall.

Og er dere selv gjest i et bryllup hvor det er leker, kom ikke med tåpelige kommentarer om hvor barnslig det er å leke. Hold det for dere selv og gå et annet sted, da, vel, og snakk om ordentlige ting. (Eller se på i stillhet, og kjenn på om ikke barnet i dere også blir fristet til å kjøre formel 1, evolusjonere dere til Supermann eller jage pippipp!)

Jeg synes det er mye mer grusomt å synge hårreisende dårlige sanger som noen har skrevet, som overhodet ikke rimer eller følger rytmen. Vi er alle forskjellige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det synes jeg faktisk!!!!

Er så utrolig enig med deg Helenius og vi skal nok ha noen leker! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke fordra selskapsleker! Når festen er kommet i gang og stemningen er god, så må noen absolutt bryte inn med en eller annen selskapslek. Synes faktisk det er en uting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leker!? Har aldri vært i mine tanker å ha det i bryllupet vårt. Har heller ikke vært i noen brylluper hvor de har hatt det. Nei, det skal vi ihvertfall ikke ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke leker hos oss. Har aldri syntes selvskapsleker er gøy. Synes ikke det er morsomt å se på andre drive med det heller.

Håper også vi slipper disse "moro-sangene" der man skal papptallerkner på ørene, sukkerbiter under leppea osv mens man synger. Er ikke vår stil i det hele tatt. Men det er kanskje vanskelig å hindre gjestene i dele ut slike sanger det utpå kvelden, uten at det virker sært....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror vi kommer til å ha en lek i bryllupet vårt. I min framtidige manns familie har de støtt og stadig leker i alle sammenkomster.. Se for deg en gjeng med 40-50 åringer som spiller Twister 2. juledag.. :ler: Riktignok var det barn med i bildet her også, men likevel.. Ser ikke for meg at noen i min slekt kommer til å ha noe i mot det, og de som synes det er teit, får bare synes det.. Det er vårt bryllup og vi bestemmer! :kgsmil:

Noen som har tips til en lek vi kan ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s
Jeg tror vi kommer til å ha en lek i bryllupet vårt. I min framtidige manns familie har de støtt og stadig leker i alle sammenkomster.. Se for deg en gjeng med 40-50 åringer som spiller Twister 2. juledag.. :ler: Riktignok var det barn med i bildet her også, men likevel.. Ser ikke for meg at noen i min slekt kommer til å ha noe i mot det, og de som synes det er teit, får bare synes det.. Det er vårt bryllup og vi bestemmer! :kgsmil:

Noen som har tips til en lek vi kan ha?

Twister

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ingen leker vil bli arrangert av oss iallefall. neppe av noen andre heller... vi er ikke vant til det i slike typer selskaper, og det er grunnen. ikke at det ikke kan være gøy! men sanger med papptallerken på ørene etc det håper jeg virkelig ikke dukker opp... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Twister

Twister er et spill der en snurrer en pil som viser hvilken farger man skal plassere hender og føtter på på en stor matte på gulvet med masse fargede ringer på. Den første som er borti bakken med andre deler av kroppen enn hender og føtter går ut. Slik fortsetter det til en er igjen. Man kan ende opp i ganske mange finurlige stillinger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Ville vel ikke valgt et spill som tvister i bryllupet. kan ikke forestille meg å prøve å få det til med brudekjolen min som er ganske stor :hoho::hoho: jaja mange hadde vel fått seg en god latter :hoho: men nei takk. kanskje en annen type lek hadde gjort seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...