Gjest Me Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Har tenkt å kjøpe meg en shine spray el.noe lignende, men vet ikke hvilken jeg skal kjøpe.Noen som vet om en bra`?
Søtpotita Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Denne tråden heng eg meg på! Ho i Web-tv nemnde at ein glansspray kunne få håret til å sjå mykje friskare ut. Vil ha sånn
amyrlinn Skrevet 9. desember 2008 #3 Skrevet 9. desember 2008 jeg bruker KMS sin. husker ikke helt hva den heter for øyeblikket (og så ligger jeg så godt på sofaen og det er seint) veldig fornøyd da! håret ser friskt og glansfult ut og så lukter den sukkersnop hehe.
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2008 #4 Skrevet 9. desember 2008 Jeg bruker en krem; Bed head after party fra Tigi. Den temmer småhår og gir fin glans. Ellers har visst Redken en bra glansspray. En frisør jeg var hos brukte også glansserum fra Joico i håret mitt en gang, den var også veldig bra.
Skylines Skrevet 9. desember 2008 #5 Skrevet 9. desember 2008 Nicky Clarke har en som ikke er så dyr. Selges på Cubus, liten rød flaske. Tror den heter Shimmer. Håret blir blankt og glatt.
Gjest Me Skrevet 10. desember 2008 #6 Skrevet 10. desember 2008 Jeg var hos frisøren i går og testet litt glansspray. Kjøpte meg trevor sorbie sin extreme gloss. Den var kjempe bra! Egentlig pleier jeg å kjøpe produkter fra redken, men denne var ganske rimelig, 179 kroner.Så jeg tok en sjangs
California Skrevet 10. desember 2008 #7 Skrevet 10. desember 2008 Jeg har for tiden KMS sin og før den hadde jeg Schwartzkopf OSiS Sparkler. Min erfaring er at KMS sin var veldig effektiv og håret ble veldig blankt, men det er lett å spraye for mye slik at håret blir seende fett ut. Ganske tynn grense der, men til gjengjeld har jeg tynt, fint hår som trekker til seg mye produkt raskt. OSiS var lettere å dosere, håret så ikke like fett ut så raskt, men til gjengjeld ble det ikke like blankt med like lite produkt. Men for min del er det et hårfin grense mellom "blankt" og "fett" siden jeg har så tynt hår...
Gjest Me Skrevet 10. desember 2008 #8 Skrevet 10. desember 2008 Jeg har for tiden KMS sin og før den hadde jeg Schwartzkopf OSiS Sparkler. Min erfaring er at KMS sin var veldig effektiv og håret ble veldig blankt, men det er lett å spraye for mye slik at håret blir seende fett ut. Ganske tynn grense der, men til gjengjeld har jeg tynt, fint hår som trekker til seg mye produkt raskt. OSiS var lettere å dosere, håret så ikke like fett ut så raskt, men til gjengjeld ble det ikke like blankt med like lite produkt. Men for min del er det et hårfin grense mellom "blankt" og "fett" siden jeg har så tynt hår... Frisøren min sa at det var viktig å ikke bare spraye i håret, men følge med når man sprayet, fordi håret blir fort fett. Jeg har selv velg tykt hår.
DDuck Skrevet 11. desember 2008 #9 Skrevet 11. desember 2008 High Hair gloss serum Det er veldig fin grense på nok og for mye med glansspray ja Kan fort se veeeeldig fettete ut hvis man overdriver..
Gjest Gjest_hanna_* Skrevet 20. juni 2009 #10 Skrevet 20. juni 2009 Jeg har nylig kjøpt Shiny happy people spray fra TiGi. Anbefaler virkelig denne, lukter kjempegodt og gir fin glans! Tror jeg betalte rundt 250 kr for den på frisørsalong. Den er sikkert billigere på internett.
Bloodless Skrevet 20. juni 2009 #11 Skrevet 20. juni 2009 Jeg har denne! Funker veldig bra, men a little goes a long way. Har du for mye, eller sprayer for nært håret ser det vått/litt fett ut.
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2009 #12 Skrevet 20. juni 2009 Kjøpte John Frieda luminousecolor glaze fra sheer blonde shinebooster og colour glosser .. til blondt hår..så får eg se om den duger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå