Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Har du fått noe hår på musa? :hoho: :hoho: :hoho: :hoho: :hoho:
The Kitten Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Har du fått noe hår på musa? :hoho: :hoho: :hoho: :hoho: :hoho: Slike innlegg gjør at jeg blir beskymret for den norske folkehelsen.
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 Slike innlegg gjør at jeg blir beskymret for den norske folkehelsen. Da kan du nok bare slappe av, for de fleste lager nok ikke slike innlegg, eller? Men du gikk nå inn hit da, og svarte til og med. Hva sier det om deg?
The Kitten Skrevet 8. desember 2008 #4 Skrevet 8. desember 2008 Da kan du nok bare slappe av, for de fleste lager nok ikke slike innlegg, eller? Men du gikk nå inn hit da, og svarte til og med. Hva sier det om deg? At jeg ville øke antall innlegg her på kg.
Gjest StockDama Skrevet 8. desember 2008 #5 Skrevet 8. desember 2008 Joda, musa har hår, høygravid er den også, snart kommer det masse små hårløse mus. forhåpentligvis, med mindre hun velger å spise de opp =/
Gjest Pascale Skrevet 9. desember 2008 #6 Skrevet 9. desember 2008 Det eneste teite med dette spørsmålet er at det blir spurt, ikke stilt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå