Gjest Tuppe lurer Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Jeg tror du er her inne... Jeg tør ikke si det til deg... men jeg savner deg. Og det som skjedde for noen uker siden, det var ikke bare rør fra min side som jeg ga deg intrykk av. Jeg håper at du kommer en tur iløpet av de neste ukene slik at vi kanskje kunne fortsette der vi slapp? For jeg vil veldig gjerne bli bedre kjent med deg.. Hilsen meg som sitte her håpefull.
Gjest *Helene* Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Jeg tror du er her inne... Jeg tør ikke si det til deg... men jeg savner deg. Og det som skjedde for noen uker siden, det var ikke bare rør fra min side som jeg ga deg intrykk av. Jeg håper at du kommer en tur iløpet av de neste ukene slik at vi kanskje kunne fortsette der vi slapp? For jeg vil veldig gjerne bli bedre kjent med deg.. Hilsen meg som sitte her håpefull. Kjære Tuppelurer! Jeg tror det er enklere å få kontakt om du tar det direkte med vedkommende, men ønsker deg lykke til uansett!
HanSomMistetAlt Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 Skulle ønske jeg fikk noe lignende av eksen min Lykke til! <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå