frk_ø Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 erfaringer med den hårfargen Vendela Kirsebom reklamerer så fint ;)for på tv?
minemor Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Har brukt den en stund nå, kanonfornøyd:) Tar etterveksten hver tredje uke, og da kan man ikke drive og løpe til frisøren hele tiden... Anbefales. Jeg er egentlig mørk kommunegrå, og den blir veldig gylden i håret mitt:)
Gjest fisk Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 Har brukt den en stund nå, kanonfornøyd:) Tar etterveksten hver tredje uke, og da kan man ikke drive og løpe til frisøren hele tiden... Anbefales. Jeg er egentlig mørk kommunegrå, og den blir veldig gylden i håret mitt:) -Og den heter?
frk_ø Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. desember 2008 garnier nutrisse ekstra lys blond, den lyseste fargen i den serien. Noen pakker har faktisk bilde av Vendela utenpå og:)
frk_ø Skrevet 22. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. desember 2008 nå har jeg prøvd denne og mulig at jeg egentlig er for mørk til å bruke den-resultatet ble mye mer gult og gyllent enn bildet på pakken. men de stemmer sjelden de bildene da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå