Gjest mio Skrevet 8. desember 2008 #1 Del Skrevet 8. desember 2008 Hvilken julesang er din favoritt? Skal lage hjemmelaget julecd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dåsa Skrevet 8. desember 2008 #2 Del Skrevet 8. desember 2008 Deilig er jorden!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2008 #3 Del Skrevet 8. desember 2008 Driving home for Christmas Fairytale of New York En stjerne skinner i natt O' helga natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babord Skrevet 8. desember 2008 #4 Del Skrevet 8. desember 2008 O helga natt Himlen i min famn I en natt Mitt hjerte alltid vanker Deilig er jorden Det er jul (av Eyvind Scheie, ikke den fra jul i blåfjell) Det hev ei rosa sprunge og sist men ikke minst....: Sonjas sang til julestjernen:hjerte: Og alt fra Plutti plutti pott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amyrlinn Skrevet 8. desember 2008 #5 Del Skrevet 8. desember 2008 en stjerne skinner i natt og the christmas song (chestnuts roasting on an open fire) med nat cole king. nyyyydelig! da er det jul da :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amyrlinn Skrevet 8. desember 2008 #6 Del Skrevet 8. desember 2008 og musikken til tre nøtter til askepott også da kommer jeg i julestemning :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babord Skrevet 8. desember 2008 #7 Del Skrevet 8. desember 2008 Min hjemmebrente: Fairytale of New York Engler i sneen Sonjas sang til julestjernen Det hev ei rose sprunge I en natt En stjerne skinner i natt Deilig er jorden Det lyser i stille grender Ave Maria O helga natt Himlen i min famn O helga natt(annen versjon) Mitt hjerte alltid vanker Jeg er så glad hver julekveld Mary's boy child The christmas song Driving home for christmas White christmas Little drummer boy O come all ye faithful Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2008 #8 Del Skrevet 9. desember 2008 Det hev ei rose sprunge, O Helga Natt, Ave Maria, Mitt hjerte alltid vanker, Glade jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_mocca_* Skrevet 9. desember 2008 #9 Del Skrevet 9. desember 2008 julekveldsvisa,vi tenner våre lykter,en stjerne skinner i natt er mine favoritter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maiken Skrevet 9. desember 2008 #10 Del Skrevet 9. desember 2008 Det lyser i stille grender Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Modic Skrevet 10. desember 2008 #11 Del Skrevet 10. desember 2008 Har to sanger jeg MÅ høre i jula: Først Mahalia Jackson som på en gammel LP-plate synger "Holy Night" mens faren min pynter treet lille julaften om kvelden, jeg sitter på gulvet og lager krans til inngangsdøra av restene fra treet, og det lukter granbar i hele stua. (Har den på cd også, slik at jeg kan høre den når vi ikke er hos min familie julaften, men det er ikke helt det samme...) Så MÅ jeg høre sølvguttene synge "Deilig er jorden" klokka fem på julaften. DA er det jul!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå