Iphigenia Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Litt stram økonomi nå, så jeg lurer på gave til 14-åring som hun kan bli glad for og ikke synes er altfor kjedelig/barnslig. Ser de har mange gavepakker på parfymeriene med parfyme, såpe etc, men det er ofte godt over 200 per stk, dessuten vet jeg ikke hvilke parfymer "de unge" bruker - risikerer å gi en "kjerringparfyme" Hva er 14 år gamle jenter opptatt av for tiden? Det er en niese jeg ikke har så mye kontakt med, men hun må selvfølgelig huskes i julen.
Dåsa Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Tja.. *smykke *veske *litt billig topp *en litt bra men ikke så dyr krem *sminke *ansiktsmaske etc.
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 Litt stram økonomi nå, så jeg lurer på gave til 14-åring som hun kan bli glad for og ikke synes er altfor kjedelig/barnslig. Ser de har mange gavepakker på parfymeriene med parfyme, såpe etc, men det er ofte godt over 200 per stk, dessuten vet jeg ikke hvilke parfymer "de unge" bruker - risikerer å gi en "kjerringparfyme" Hva er 14 år gamle jenter opptatt av for tiden? Det er en niese jeg ikke har så mye kontakt med, men hun må selvfølgelig huskes i julen. Noen forslag: -Fine øredobber, eks. litt store hvite perler, eller noe pyntet til jul -se på Assesories eller Glitter-butikkene. -Hvis hun har langt hår: en god hårspray, eks "Big sexy hair". -En Dvd, eks Mamma Mia. -Parfyme: Escada-Pacific paradise eller Lacoste-Touch of pink. -Singstar ABBA -Sminke, eks Mascara, En gull- eller rødfarget fra Maxfactor, med extension. Lykke til :-)
Gjest Chosa Skrevet 9. desember 2008 #4 Skrevet 9. desember 2008 - Parfyme er jo litt dyrt, men noen hun sikkert hadde likt hadde vært ralph lauren hot, tommy hilfiger, davidoff cool water osv.. Dette er typiske parfymer som mange jenter på fjorten bruker;) - Skjerf og liknende - Du kan jo gi henne et abbonement på et blad? Topp eller mag eller noe? Koster vel rundt 200 kr.. - Sminke, neglelakk, hårspray - Undertøy - Lommebok - En kosebukse
A.P.Katt Skrevet 9. desember 2008 #5 Skrevet 9. desember 2008 En liten vev Der kan hun utfolde seg å kanskje få en stor hobby etterhvert Ganke smart faktisk, om hun liker denlags da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå