Gå til innhold

Brudekjoler på finn.no

Anbefalte innlegg

Gjest Marsbrud
Skrevet

Jeg som trodde det skulle være så enkelt og finne brukt brudekjole...

Etter å ha leita gjennom ørten kjoler på finn.no har jeg lyst til å gå naken i bryllupet altså! :sukk:

Er det virkelig så vanskelig å unngå åpenbare skrivefeil i annonsen?

Jeg ønsker ikke å se mange bilder av brudebuketten og mannen din, jeg er interessert i kjolen!

Jeg har også lyst til å vite hva slags størrelse det er (ja: er ikke engang alle som skriver det)

Og værsåsnill og skriv hvilken høyde den er beregnet til hvis den er lagt opp.....

Unnskyld, måtte bare få ut litt frustrasjon her... :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja enig, og så syns jeg det er greit å skrive pris

Skrevet

Så enig så enig.

Noen har lagt ut ørten bilden av brudebuketten og mannen sin, er vel ikke han de skal selge hihi :)

Merke, størrelse, pris og hvilen høyde kjolen er sydd til er hvertfall det jeg vil vite i første omgang.

Skrevet

Det tar heller ikke spesiellt lang tid å vri bildet, sånn at person(ene) i det står loddrett....

Skrevet

Eller sette inn bilde på finn med bare kjolen som henger på en henger, hater det!!!!!!! :kjefte:

Skrevet
Jeg som trodde det skulle være så enkelt og finne brukt brudekjole...

Etter å ha leita gjennom ørten kjoler på finn.no har jeg lyst til å gå naken i bryllupet altså! :sukk:

Er det virkelig så vanskelig å unngå åpenbare skrivefeil i annonsen?

Jeg ønsker ikke å se mange bilder av brudebuketten og mannen din, jeg er interessert i kjolen!

Jeg har også lyst til å vite hva slags størrelse det er (ja: er ikke engang alle som skriver det)

Og værsåsnill og skriv hvilken høyde den er beregnet til hvis den er lagt opp.....

Unnskyld, måtte bare få ut litt frustrasjon her... :sjenert:

Helt enig med deg, håpløst noen ganger. Men satser du på å få tilpasset deg hos skredder/sydame? Synes den delen er skummel, hvis det forvinner en kilo eller to uka før i stress, hva gjør vi da.... ?

Gjest marsbrud
Skrevet

Mulig jeg er i det romantiske og optimistiske hjørnet, men håper jo selvfølgelig på en kjole som er nokså billig og passer perfekt :)

Men herreguuud, det er mitt mareritt også, selv om det selvfølgelig er viktigere at jeg blir gift med mannen min ønsker jeg jo at jeg skal ha på meg en fin kjole! (som viser seg og være vanskelig å finne)

Skrevet

Tips: når dere skal dra og prøve en kjole hos en privatperson så ta med en kritisk vennine, sko med samme høyde og det undertøyet du har tenkt å bruke. Jeg kjøpte kjole som viste seg å være ca 4 cm for kort (så det ikke selv siden speilet i rommet ikke var godt nok). Måtte kjøpe kjole nr to som var lang nok men når skredderen skulle ta den inn (jeg gikk ned noen kilo frem mot bryllupet) så viste det seg at det ikke gikk å ta den inn så mye over puppene. Vi løste det med litt ekstra fyll, men det var ikke så gøy.

Jeg ville gått for en kjole med snøring bak siden de er lettere å tilpasse.

(det skal forresten sies at selv om jeg endte opp med å kjøpe to kjoler så ble det mye billigere enn å kjøpe ny)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...