frk_ø Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 jeg tror det blir vanskelig, jeg har prøvd å undersøke dette selv-denne serien er rett og slett rådyr.De har merket på lookfantastic, men så vidt jeg vet koster de over 200 kr selv der og med toll og alt det der lønner det seg ikke
Gjest taya Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 jeg tror det blir vanskelig, jeg har prøvd å undersøke dette selv-denne serien er rett og slett rådyr.De har merket på lookfantastic, men så vidt jeg vet koster de over 200 kr selv der og med toll og alt det der lønner det seg ikke så dumt da. får man kjøpt den i norge? regner med det blir billigere enn å bestille fra utenlandet med toll og frakt. har du prøvd serien?
Gjest itla Skrevet 9. desember 2008 #4 Skrevet 9. desember 2008 så dumt da. får man kjøpt den i norge? regner med det blir billigere enn å bestille fra utenlandet med toll og frakt. har du prøvd serien? Nei, det lønner seg ikke å kjøpe i Norge, tvert i mot. Meg bekjent er det kun Visage i Oslo som selger merket her til lands, og de legger på en grådig stor avanse. Vet at Barbershop har prøvd å få tillatelse til å selge merket, men så langt har de ikke lykkes. Jeg bestiller fra LF eller HQhair, stort sett, hvis jeg ikke har hamstret nok i England. Rensen går fint under 200 kr-grensa, mens for øvrige produkter lønner det seg å kjøpe flere produkter samtidig til man havner så tett oppunder 1000 kr som mulig. Merket er fortsatt såpass lite at det er dårlig med tilbud på eBay etc. Jeg har brukt serien i et par år nå, og er knallfornøyd! Særlig er rens (den som heter noe med Calendula, for sensitiv hud), peeling, Omega 3-serum, nattkremen (Frankincense) og et par av ansiktsmaskene favoritter her. Mannen bruker også flere av produktene, og liker dem veldig godt, han også. Både lukt og forpakning er ganske kjønnsnøytrale.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå