Eføy Skrevet 8. desember 2008 #1 Del Skrevet 8. desember 2008 Hvilken farge på stay ups bruker dere under brudekjolen? Hvit eller hudfarget? Jeg er temmelig usikker på hva jeg skal bruke..Jeg er overvektig, og har kun prøvd stay ups en gang..De var sikkert for trange, for de krøyp litt inn i låret (ikke videre sexy igrunn..) Men derfor har jeg aldri forsøkt det igjen. Kan jo være at jeg får tak i store nok, men HVOR? Noen som har tips til butikker eller nettsteder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elfrida Skrevet 8. desember 2008 #2 Del Skrevet 8. desember 2008 Prøv http://www.stockingshq.com/ Vær obs på at størrelsen ofte har like mye (om ikke mer) med høyde som med tykkelse på lårene å gjøre, så jo større størrelse, jo lengre er dem. Bortsett fra hvis det er plus size da. Jeg er også overvektig, men pleier ikke å gå helt øverst i størrelse, jeg er mere opptatt av at det skal være en ganske bred blondekant med flere silikonbånd, da ser det penere ut og det er mindre sjanse for at det ruller ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2008 #3 Del Skrevet 8. desember 2008 Hei, kan desverre ikke hjelpe deg med str, men hudfarge er definitivt penest!! Jeg ville ikke vurdert hvit en gang. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelinn Skrevet 8. desember 2008 #4 Del Skrevet 8. desember 2008 jeg pleier å bruke kappahl sine, de er i str 46/48 om jeg husker rett. de er fine og billige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jade Skrevet 8. desember 2008 #5 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg har prøvd hvit en gang, og bena mine så helt rosa ut. Jeg innbiller meg også at de så større ut. Tror uansett at jeg vil ha hudfarget, da det er mest "naturlig", og penere etter min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginen Skrevet 9. desember 2008 #6 Del Skrevet 9. desember 2008 Hvorfor går du ikke bare uten? Det gjorde jeg, og syns det var vel så behagelig. Slapp å bekymre meg om de raknet elller strammet slik at jeg fikk valker eller hadde riktig farge. Unn deg en time til pedikyr og manikyr, shave leggene, smør deg inn med lett skimrende bodylotion så er du så fin så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
øyenstikker Skrevet 9. desember 2008 #7 Del Skrevet 9. desember 2008 Hvorfor går du ikke bare uten? Det gjorde jeg, og syns det var vel så behagelig. Slapp å bekymre meg om de raknet elller strammet slik at jeg fikk valker eller hadde riktig farge. Unn deg en time til pedikyr og manikyr, shave leggene, smør deg inn med lett skimrende bodylotion så er du så fin så! Enig! Dette gjorde jeg også. Gadd ikke stresse med strømper som ingen ser under kjolen alikevel. da slapp jeg strømper som sklei ned, raknet osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NemoLinn Skrevet 9. desember 2008 #8 Del Skrevet 9. desember 2008 Hvis du skal ha stay ups, anbefaler jeg deg å ta hudfarget. Det er definitivt finest og mer naturlig. Hvit er bare kunstig farge og gjør ting vondt værre og får beina til å se større ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest78 Skrevet 9. desember 2008 #9 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg gikk også uten strømper i bryllupet, jeg hadde åpne sko og da ser det penest ut. En periode av kvelden gikk jeg til og med uten sko (ble så sliten etterhvert), ingen kunne se beina mine under kjolen likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå