Gå til innhold

The julekalender

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har sett "Olaf Sands" potetgull i butikkene i år? De pleier jo å selge det når The Julekalender går på tv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh. satt å tenkte på det samme her i helga.

Desverre har jeg ikke sett det ennå, men kanskje det dukker opp? Det var jo definitivt det beste potetgullet. :):hoppe:

Gjest Borghild
Skrevet

Jeg satt også og tenkte på det i helga. Vil ha! Vil ha! Vil ha! Det var helt utrolig digg ja.

Skrevet

Var det ikke bare til salgs det første året The Julekalender var på tv da?

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Var det ikke bare til salgs det første året The Julekalender var på tv da?

jo jeg har ihvertfall ikke sett det siden tror jeg? Eller... hmm mulig det kom andre gangen også?

Første gangen var en gang på 90tallet, ikke sant? Og da så jeg ikke på pga jeg var for liten..

Andre gangen var vel tidlig 2000, for da så jeg på? Jo jeg hadde vel både chips og hefte da tror jeg, husker jeg og kusina mi sendte hverandre meldinger inspirert av "språket" til nissene.. så det kan stemme med at jeg var på ungdomskolen. Jeg ville vel neppe hatt chips når jeg ikke så på?

Og nå kommer 3. gangen i år?

Mener også å huske at "båt"-chipsen til Kims smaker litt likt? Den er riflet og godt saltet.. Den er vel ennå, selv om den er litt sjelden? Blå pose med båt på..

Skrevet
jo jeg har ihvertfall ikke sett det siden tror jeg? Eller... hmm mulig det kom andre gangen også?

Første gangen var en gang på 90tallet, ikke sant? Og da så jeg ikke på pga jeg var for liten..

Andre gangen var vel tidlig 2000, for da så jeg på? Jo jeg hadde vel både chips og hefte da tror jeg, husker jeg og kusina mi sendte hverandre meldinger inspirert av "språket" til nissene.. så det kan stemme med at jeg var på ungdomskolen. Jeg ville vel neppe hatt chips når jeg ikke så på?

Og nå kommer 3. gangen i år?

Mener også å huske at "båt"-chipsen til Kims smaker litt likt? Den er riflet og godt saltet.. Den er vel ennå, selv om den er litt sjelden? Blå pose med båt på..

Dette er fjerde gang The Julekalender sendes. Første gang var i 1994, så 1996, 2003 og nå. Chipsen ble i alle fall solgt i 2003 husker jeg.

Skrevet

Hvorfor ikke bare sende en mail til Kims å spørre? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...