Gå til innhold

Sprekk igjen ...

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Frida_*
Skrevet

Hvorfor er jeg sånn? Sur som få da jeg kom hjem fra jobb, og skrubbsulten. Går rett i skuffen og spiser chips som lå igjen fra helgen :nei: Nå er jeg om mulig enda surere på meg selv .. føler meg totalt mislykket og har ikke lyst til å gå på treningen som planen egentlig er.

Fader og .. hva er vitsen med å trene når jeg har ødelagt alt???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har ikke ødelagt alt. Bare fortsett der du slapp. Tren om ikke annet noe lettere enn det som først var planen :)

Skrevet

Du har da ikke ødelagt noen verdens ting for det vel! Men hvis du dropper treningen i tillegg, så er jo det veldig dumt da... Jeg synes du skal gå på treningen, si til deg selv at dette klarer du, og gjennomføre en god økt! Når du kommer hjem i kveld kommer du til å føle deg veldig mye bedre!! ;D Skal selv innrømme at jeg allerede har spist lakris i dag, og det var jo ikke meningen...Men trene skal jeg for det! :D Lykke til:)

Skrevet
Hvorfor er jeg sånn? Sur som få da jeg kom hjem fra jobb, og skrubbsulten. Går rett i skuffen og spiser chips som lå igjen fra helgen :nei: Nå er jeg om mulig enda surere på meg selv .. føler meg totalt mislykket og har ikke lyst til å gå på treningen som planen egentlig er.

Bare innse det.Du blir aldri tynn.Gå og kjøp deg en pizza og noen øl og vær glad i deg selv som du er. :popcorn::)

Skrevet

Det siste innlegget syns jeg du skal lukke øynene for!

ALLE har hatt en sprekk nå og da! vi må jo kunne tillate å være svake en dag uten at man "ødelegger alt"

håper du kom deg på trening i dag, og hvis ikke... så får du gå i morgen!

Lykke til videre!!! :digge::trene:

:klem:

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Som om jeg skulle ha skrevet det selv ;) Men de andre her har rett. Det er bare å innse at sånt skjer og fortsette som om det ikke skulle ha skjedd.

Vet det er lettere sagt enn gjort og jeg har det selv med å bli hjemme og trøstespise kanskje enda mere...

Så ikke vær som meg og KOM DEG UT OG TREN :pisk::fnise:

Skrevet
Bare innse det.Du blir aldri tynn.Gå og kjøp deg en pizza og noen øl og vær glad i deg selv som du er. :popcorn::)

Jeg skreiv her at du skulle lukke øynene for dette innlegget..

leste det igjen nå, og tror jeg selv må ha lest det med et halvt øye åpent.. trodde det sto noe annet :ler:

klart du skal være glad i deg selv :)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Altså.. skjerpings.. vil ikke kalle det en sprekk å gnafse på noen chips før middag. Hadde du satt til livs en hel pose, spist et fjell med iskrem og avsluttet med en liter cola derimot ;) Men seriøst.. Dette går bra. Pell deg på trening nå ;)

Gjest Gjest_Frida_*
Skrevet

Takk for mange oppmuntrende innlegg :)

Jeg gikk på trening og laget meg sunn middag .. føler meg mye bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...