Kohana Skrevet 8. desember 2008 #1 Del Skrevet 8. desember 2008 I juni gifter vi oss etter mange år som kjærester og samboere. Vi har begynt å planlegge, men har fortsatt mye igjen. Men det skal vi kose oss med i vinter Håper å få mange tips fra andre dagbøker og innlegg her på forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kohana Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #2 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Huskeliste som blir oppdatert fortløpende: Vigsler - HEF Vielsessted (ute) Musikk under vielsen Festlokale - reservert Brudebukett Perlekjede Corsage til brudgom (orkide) Blomsterpynt i håret til min forlover (orkide) Bordpynt (eføy og elementer fra brudebuketten, hvite duker, servietter og lys) Invitasjoner Hjemmeside Bordkort (steiner med navn på fra stranda vi skal gifte oss på) Gaveliste Takkekort Fotograf Engangskamera på bordene Gjestebok, penn og kamera Gavebord + et hefte & penn, små nummererte klistrelapper Gaveutpakkere Velkomstkomitee (foreldrene våre) Velkomstdrink og frukt + evt. noe lett å spise 3 retters middag (laks, hjort og karamellpudding) Bryllupskake (fruktterte fra Kristines) Pasjonsfruktmoussekake (Pascal) Tiramisu (hjemmelaget) Makroner (Pascal) Sjokoladekake (hjemmelaget) Eplemost & Bris med lime og isbiter - alkoholfri velkomstdrink Cava og et alkoholfritt alternativ - skåle i når brudeparet ankommer festlokalet Øl Rødvin Hvitvin Portvin Konjakk (Bache Gabrielsen) Baileys Alkoholfri drikke (kjøpes på stedet) Kaffe/te Frisør Sminke Manikyr/pedikyr/hudpleie Bestille, fikse, handle inn: Ringer Norgesglass (skaffet) Gave til gjestene (bestilt på Love Hearts) Ta bilde til invitasjonene Bestille invitasjoner Planlegge drikke og innkjøp Prøvesmake bryllupskake Gjøre klar gjesteliste Arrangere musikken Bestille maxi-taxi til nattbussen Tips ang. overnatting i nærheten Lage "program"? (bordregler, litt om gjestene, sanger) Kjole Sko Undertøy Bestille blomster Dress, skjorte og slips Sko Mye å holde på med i vinter Endret 7. april 2009 av Kohana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 8. desember 2008 #3 Del Skrevet 8. desember 2008 hit! Det er mye som må planlegges og fikses ja, men det er jo samtidig veldig koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 14. desember 2008 #4 Del Skrevet 14. desember 2008 hit du også ja :D så ut som du hadde ganske mye i boks spør du meg... til og med mer enn meg Kortbutikken har mye fint vet jeg, jeg og min kjære har bestemt oss for invitasjoner derfra. skulle egentlig lage men...... fantasien streiket :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 14. desember 2008 #5 Del Skrevet 14. desember 2008 og gratulerer så mye med kommende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kohana Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #6 Del Skrevet 20. desember 2008 I dag var vi på Drømmekjolen i Fredrikstad og vi handlet kjole og sko. Fant en kjole som så ut som noe som kunne passe og jammen var den ikke i perfekt lengde. Det er sjelden siden jeg har korte bein. Og fargen var perfekt. Champagne vil jeg kalle den. Veldig deilig å ha det i boks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 21. desember 2008 #7 Del Skrevet 21. desember 2008 Gratulerer med kjole og sko! Noen mulighet for å få se bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 22. desember 2008 #8 Del Skrevet 22. desember 2008 Gratulerer Så deilig å kunne krysse det av liste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 22. desember 2008 #9 Del Skrevet 22. desember 2008 I dag var vi på Drømmekjolen i Fredrikstad og vi handlet kjole og sko. Fant en kjole som så ut som noe som kunne passe og jammen var den ikke i perfekt lengde. Det er sjelden siden jeg har korte bein. Og fargen var perfekt. Champagne vil jeg kalle den. Veldig deilig å ha det i boks! Drømmekjolen.... hvor ligger den? Fant bare Bruden i Fokus i Fredrikstad jeg, der jeg fant min kjole. Men gratulerer med kjole funn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kohana Skrevet 23. desember 2008 Forfatter #10 Del Skrevet 23. desember 2008 Butikken ligger i gågata i Fredrikstad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 23. desember 2008 #11 Del Skrevet 23. desember 2008 Ah... like ved demokraten eller noe? mener jeg så den i går da jeg trasket igjennom gågata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kohana Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #12 Del Skrevet 7. januar 2009 I dag fikk jeg endelig snakket med riktige person slik at vi fikk bestilt vigsler. Fikk heldigvis både datoen og klokkeslettet vi ønsket Så i kveld har vi sendt inn bestilling på invitasjoner. Tok bilder i helga på stedet vi skal gifte oss og synes selv invitasjonene ble fine. Håper vi blir like fornøyd når vi få papirutgaven. Vi laget de på Mac´en og bestilte de hos Apple. Noen andre som har erfaring med det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 9. januar 2009 #13 Del Skrevet 9. januar 2009 Hei og hopp! Titter en tur innom dagboka di også jeg. du har gjort utrolig mye! Kjenner stresset komme snikende jeg nå. Så gøy å finne brudekjole som passer slik du vil ha den. Har det problemet jeg også, med korte bein - eller korte hele meg egentlig. Så litt opplegg måtte til på min kjole, men det gikk bra det også. Jeg vil gjerne se bilder av kjolen din dersom du har! Er liksom det som er det kjekkeste med bryllupet nesten, synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kohana Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #14 Del Skrevet 10. januar 2009 Beltet skal byttes ut med et silkebånd/bredt belte. Perlekjede til. Blir litt 50-talls stil. Kjole nr. 4 http://www.houseoflykke.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 11. januar 2009 #15 Del Skrevet 11. januar 2009 Beltet skal byttes ut med et silkebånd/bredt belte. Perlekjede til. Blir litt 50-talls stil. Kjole nr. 4 http://www.houseoflykke.com/ så utrolig stilig kjole liker sånn stil, gleder meg til å se det fulle resultatet, om vi får Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 12. januar 2009 #16 Del Skrevet 12. januar 2009 Den var kjempekul! Er gøy å se litt annet enn bare den standard brudekjolen alle har. (inkludert meg selv. ) Venter på bilde av sko også jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kohana Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #17 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) I dag kom gjestegavene Vi har bestilt Love Hearts med navn og dato på og små, søte gullesker. De som blir til overs skal vi strø utover bordet. Det står Just Married på alle. Samboeren min har sittet ved siden av meg og klistret på alle lappene i kveld! Bra jobba Nå venter jeg veldig på invitasjonene. Håper de kommer i morgen. Har tenkt litt mer på bukett og pynting av bord. Holder fortsatt på Vedelaroser og lilla orkideer, men synes også lilla fresia er fint. Bukett Endret 16. januar 2009 av Kohana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 20. januar 2009 #18 Del Skrevet 20. januar 2009 Hva? går det an å bestille egne lovehearts? så gøy!!! Hvor gjør man dette? Ikke for å herme, men det var jo bare en genial ide da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kohana Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #19 Del Skrevet 20. januar 2009 Bare å herme i vei! Jeg leste om dette her på forumet et sted. De var superraske med levering! Vi har bestilt dette: https://www.lovehearts.com/productdetail.asp?prod_id=192 og dette https://www.lovehearts.com/productdetail.asp?prod_id=70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 20. januar 2009 #20 Del Skrevet 20. januar 2009 Tuuuusen takk innom for å se og titte nå, høre med kjære når han kommer hjem og hva han synes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå