Gå til innhold

Runde bord?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det noen av dere som har vært i bryllup hvor de hadde runde bord?

Hvordan var det? Satt dere mange rundt bordet? Hva synes dere er fordeler/ ulemper med runde bord? Satt brudeparet også ved et rundt bord?

Setter pris på alle svar. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kun vært i ett bryllup m runde bord. Der satt vi ganske mange, tror vi var 16, på hvart bord. Brudeparet med nærmeste familie satt på ett langbord, kun på den ene siden, hvis du skjønner hva jeg mener.

Jeg synes det var fint med runde bord, jeg. Men jeg ville kansje hatt færre rundt hvert bord... det var litt langt over til den andre siden...

Altså er det mindre bord jeg liker, ikke færre mennesker :wink:

Fordelen er jo att man får blandet flere mennesker bedre, synes jeg, med runde bord.

Skrevet

Var i ett bryllup hvor det var runde bord for gjestene, og langbord for brudepar med foreldre og forlovere. Vi satt 8 eller 10 rundt hvert bord, og det ble fort veldig flott stemning på tross av "ingen kjente noen"! Kan ikke komme på noe negativt med det i det hele tatt...

Jeg vurderte det samme i eget bryllup, men pga. plassmangel ble det ikke noe av. Jeg ser dog ingen grunn til ikke å anbefale det basert på den lill erfaringen jeg har med det!

Go for it :D !

Skrevet

Var nettopp i bryllup hvor vi satt ved runde bord. 40 gjester fordelt på 4 bord. Også brudeparet.

Veldig greit. God kontakt med de andre.

Skrevet

Har vært i bryllup med runde bord.

Brudeparet med foreldre satt på "vanlig" langbord og på hvert rundt bord var vi 6-8 personer. Funka kjempebra syns jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...