Gå til innhold

Tine Yoghurt - the X-mas edition

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen uker siden så jeg at denne "julegaven" fra Tine var kommet i butikkhyllene.

Noen spesielle smaksvarianter her, ja. Gløgg?? :tristbla:

Er det noen som har prøvd denne og vil dele med seg av erfaringen? Er bare nysgjerrig, jeg altså!

Skrevet

Jeg har smakt..

Synes det var litt i overkant sært egentlig. Ingefæren har bl.annet masse ingefærklumper i seg som var litt ekkelt. Det ble litt spesiellt med julesmaker på yoghurt synes jeg.

Frister ikke til gjentakelse her i huset hvertfall.

Skrevet

Kommer nok til aa kjoepe :jepp: Kjoeper som regel ikke yoghurt med smak (altfor mye unoedvendig sukker), men ingefaer og fiken kan jeg ikke staa imot :sikle:

Skrevet

Den med rom og rusin var kjempegod. Smaker som isen man kjøper i syden med rom og rusin.

Skrevet

Syntes de var gode jeg, men fiken fikk jeg ikke smakt siden den ble for gammel før jeg rakk å spise. De tre andre likte jeg. Var mest skeptisk til gløgg, men den var faktisk best av de tre jeg smakte.

Skrevet

Jeg fant noen sånne på jobben og må si at jeg ble kvalm av tanken på yoghurt med gløgg eller rom og rosin smak.. Er ikke så utrolig glad i yoghurt heller da, bare noen få smaker jeg liker godt :)

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

Ja jeg har smakt, fiken, ingefær og gløgg var ok men ville ikke kjøpt dem om igjen, men rom og rosin var kjempegod!!! Skulle ønske de solgte den alene:)

Skrevet

Har kjøpt da jeg alltid er så nysgjerrig på nye produkter, men har ikke smakt eller testet de enda!

Skrevet

Jeg syntes det hørtes i overkant funky ut, men ble så nysgjerrig at jeg måtte prøve. Gløggen var litt ekkel, synes jeg, men fiken og rom rosin var kjempegod. Ingefæren er jeg litt skeptisk til, så den står fremdeles i kjøleskapet...

Skrevet

1. plass - Fiken. Var overraskende god. Minner meg litt og sviskeyoghurt.

2. plass - Gløgg. Og nei, jeg ble ikke gløggere.

3. plass - Ingefær. Kunne dem spart seg for. Hører liksom ikke til i en yoghurt syns jeg.

4. plass - Rom/Rosin. Denne slet jeg med å svelge ned. Var nok den skarpe romsmaken som ødela for rosinen.

:nissegutt:

Gjest Golden Girl
Skrevet

Ingerfær var overraskende god syns jeg, hadde aldri trodd det skulle passe i yoghurt. Fiken var best. Gløgg var helt grei, men rom og rosin syns jeg var skikkelig ekkel - rett og slett! Rosinene var ekle.. Jeg liker vanligvis rosiner på det meste, men ikke i yoghurt altså.. :) Artig å prøve nye smaker, men kommer ikke til å kjøpe igjen.

Skrevet

Har prøvd fiken og rom & rosin, fiken var ganske god, rom & rosin smakte litt for mye rom. Kommer nok ikke til å kjøpe de igjen, men var gøy å smake noe nytt :)

Skrevet

Den med fiken var best, ja. Rom og rosin var god, men ble litt for mye rom. Og rosinene var litt ekle. Kunne tenke meg å eventuelt ha i egne rosiner. Gløgg var god. Ingefær var ikke noe særlig.

Jeg vil også ha fiken som egen yoghurt. Kunne vært godt med en daddel-yoghurt også. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...