Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Vi har vært sammen i 1,5 år, og flyttet sammen etter noen få uker grunnet visse omstendigheter. Jeg føler rett og slett at jeg har bllitt "bare dama" eller ei "masete kjerring" for ham. Jeg er ikke den jenta som han fikk sommerfugler av, og stjerner i øyne av lenger.. Synes det er ganske kjipt og trist, selv om jeg er klar over at nyforelskelsen går over, og at forholdet blir mer normalisert etterhvert.. Men jeg savner den kjemien vi hadde og hvor oppsluket vi var av hverandre engang....Er nesten sånn at jeg vil at han eller jeg skal bli borte i et par uker, så vil det bli masse sommerfugler igjen i et par dager.. Har vel egentlig ingen spørsmål rundt dette. Ville bare få det ut, og høre om noen andre føler det samme?
Nabodama Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Er det noe spesielt som har gjort at han ser deg som ei masete kjerring? Eller har bare tiden gjort sitt?
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 Har det på akkurat samme måte som deg.. desverre. Det kan være bra og være borte fra hverandre en stund, men tror ikke det vil forandre noe. Been there done that for å si det sånn...
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2008 #4 Skrevet 8. desember 2008 Har det på akkurat samme måte som deg.. desverre. Det kan være bra og være borte fra hverandre en stund, men tror ikke det vil forandre noe. Been there done that for å si det sånn... Det viktigste er jo at han elsker deg og behandler deg med respekt da? Kan hende noen har noen tips da, til hvordan å få han til å se på deg som deeen dama igjen?
Gjest *Helene* Skrevet 8. desember 2008 #5 Skrevet 8. desember 2008 Det finnes vel neppe noe facitsvar på dette. Men jeg tror ikke man kan forvente at den andre endrer seg så mye uten videre... Derimot kan man endre på seg selv litt, og det kan, helt avhengig av problemene i de enkelte forhold selvfølgelig, i enkelte tilfeller bidra til å endre litt på hele relasjonen som sådan. Gjør noe nytt, - slik at han ser deg med "nye" øyne - ny hobby, ny frisyre og se hva som skjer. Men ikke forvent endring over natten, - men gi det litt tid, så håper jeg det beste for dere. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå