Gå til innhold

Kjøkkenbenkeplate i skifer

Anbefalte innlegg

Gjest Elastica
Skrevet

Er det noen her inne som har kjøkkenbenkeplate i skifer? Og som vet hvordan den skal behandles, eventuelt hva den skal settes inn med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke skiferbenkeplate, men var på besøk hos noen i helgen som hadde skiftergulv. Gulvet var satt inn med noe som gjorde at det fikk en en glatt litt blank overflate og var superenkelt å holde rent.

Vet ikke om dette er noe man kan bruke på overflater (eller har den looken du er ute etter) som kommer i kontakt med mat, men kan finne ut hva de hadde satt det inn med om det skulle være aktuelt...

Gjest Elastica
Skrevet
Har ikke skiferbenkeplate, men var på besøk hos noen i helgen som hadde skiftergulv. Gulvet var satt inn med noe som gjorde at det fikk en en glatt litt blank overflate og var superenkelt å holde rent.

Vet ikke om dette er noe man kan bruke på overflater (eller har den looken du er ute etter) som kommer i kontakt med mat, men kan finne ut hva de hadde satt det inn med om det skulle være aktuelt...

Veldig gjerne! :blomst:

Jeg har skrubbet/slipt vekk et litt blankt belegg allerede, men det må jo settes inn med noe på nytt.

(Det er dette som er så herlig med naturmaterialer - man kan jobbe med det.)

Skrevet

Da skal jeg prøve å få sjekket ut dette i morgen og gi deg en tilbakemelding :)

(Om de ikke husker navnet så vet jeg hvor de har kjøpt det og kan sjekke i den butikken, har bruk for det selv og i løpet av nærmeste fremtid så kan likegodt finne utav det nå :) )

Skrevet
Veldig gjerne! :blomst:

Jeg har skrubbet/slipt vekk et litt blankt belegg allerede, men det må jo settes inn med noe på nytt.

(Det er dette som er så herlig med naturmaterialer - man kan jobbe med det.)

Da har jeg vært innom butikken å hentet en brosjyre :)

Merket på middelet er AKEMI

Jeg vet desverre ikke helt nøyaktig hvilken av de det er da vedkommende som hadde brukt det ikke husket mer enn at det var i en hvit 1 liters flaske. De har i allefall flere typer til impregnering av sten og de er i følge brosjyren ufarlige i kontakt med næringsmidler :)

(Butikken jeg var innom var for øvrig Modena )

Gjest Elastica
Skrevet
Da har jeg vært innom butikken å hentet en brosjyre :)

Merket på middelet er AKEMI

Jeg vet desverre ikke helt nøyaktig hvilken av de det er da vedkommende som hadde brukt det ikke husket mer enn at det var i en hvit 1 liters flaske. De har i allefall flere typer til impregnering av sten og de er i følge brosjyren ufarlige i kontakt med næringsmidler :)

(Butikken jeg var innom var for øvrig Modena )

Tusen takk, gjest! Så snill du er! :strix:

Skrevet
Tusen takk, gjest! Så snill du er! :strix:

Bare hyggelig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...