Gjest Lei venninne Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Jeg og en god venninne har i lenger tid holdt på med å produsere noe for salg. Det har blitt en del bestillinger, noe som er kjempebra! Problemet er at min venninne spør meg om absolutt alt og gjør minimalt selv. Kanskje noen få forberedelser. Og når vi jobber sammen, så blir det til at jeg må gjøre stort sett alt. Jeg vi ikke si hva vi lager, for det er noe såpass spesielt at jeg kommer til å bli gjennkjent hvis jeg skriver det. Jeg ønsker ikke å ødelegge det gode venninneforholdet vi har hatt siden vi var ganske små barnehagejenter, men jeg kjenner at hun irriterer meg grenseløst. Vi kan snakke om alt mulig og si meningene våre til hverandre uten problemer. Men hvis jeg sier noe om det som irriterer meg kommer jeg til å såre henne dypt og det ønsker jeg ikke. Jeg vil heller ikke gå rundt å være sint og irritert på henne, så noe må jeg finne på å si. Men hva? Jeg vil ikke si det rett ut, for som sagt, da kommer jeg til å såre henne og det vil jeg ikke. Er det noen som har noen gode råd? Setter stor pris på svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå