maribella Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Hei! Noen som driver med dykking her? Har lyst til å ta et kurs på nyåret. Noen som vil dele erfaringer med dykking?
Uansett Skrevet 13. desember 2008 #2 Skrevet 13. desember 2008 Jeg har gått på OWDkurs (grunnkurs). Begynte med teori et par kvelder, og fortsatte med trening i basseng. Gikk på bare det å puste under vann (med bare munnen liksom, litt tungvint), svømme rundt med alt utstyret, utligning (eller hva det het), tømme maska under vann, diverse redningsøvelser, og diverse tegn man skal bruke for å 'snakke' med de andre under vann. Så bar det ut i sjøen! Det var faktisk kjempespennende, veldig morsomt. Men etterhvert som vi skulle lengre og lengre ned, fant jeg ut at jeg har litt klaustrofobiske tendenser, og dermed ble det ikke mer dykking på meg gitt...
oO snøball Oo Skrevet 13. desember 2008 #3 Skrevet 13. desember 2008 (endret) Jeg har vært aktiv dykker siden jeg var 15 og elsker det! Det er absolutt å anbefale, jeg elsker følelsen av å "fly", at du svever over lanskapet og alt livet runt deg Jeg har aldri opplevd klaustrofobi, i motsetning gir dykking meg en utrolig frihetsfølelse.. Prøv i alle fall, så finner du fort ut om det er noe for deg, og da kan du se frem noen fantastiske naturopplevelser! Endret 13. desember 2008 av oO snøball Oo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå