Gå til innhold

Julepynt utendørs

Gjest Gjest_Noppe_*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for linken! En stilstudie i bad taste :ler: Tror jeg identifiserte en oppblåsbar snømann blant all den glorete belysningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaaaah! Lysende oppblåste snømenn og nisser, og lys i flere farger er glorete og stygt! Takke meg til ei lysslynge eller to med hvite lys på et tre eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aurora Borealis
Takk for linken! En stilstudie i bad taste :ler: Tror jeg identifiserte en oppblåsbar snømann blant all den glorete belysningen.

Den som omtrent var større enn huset? :hakeslepp:

Noen går ørlite grann (les: mil etter mil) over streken når de pynter husene til jul, etter min smak. Men du så morsomt det er å gå rundt i byen på "julepyntsafari"! Timesvis med god underholdning! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uææææhh!!

Vi har stjerner og lysestaker i vinduet, vi - det holder! :o) Kunne nok absolutt ha strukket meg til hvite lys på ei lita gran ute, men vi har ikke noe sted som passer for det.

Men oppblåsbare snømenn, plastnisser, glorete, blinkende lys.... Nei takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, der var det mye styggt og glorete. Den oppblåsbare snømannen var grusom. Fatter ikke hvor folk tar det fra at det er korselig og fint. Også sånne stygge julenisser og fargete lys. Uffa meg. Det er i alle fall ikke min smak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...