Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Jeg skal pusse opp kjøkkenet og klarer ikke å finne ut hvordan gulv jeg skal ha. Kjøkkeninnredningen er hvit også tenkte jeg å ha svarte mosaikkfliser på veggene over benken og rundt viften ellers hvitmalt vegg. Jeg er så usikker på om jeg vil ha laminattregulv (men hvilken farge) eller fliselaminat. Hvis det skulle ha vært fliselaminat så hadde jeg tenkt sort, men blir det for mørkt? Jeg ønsker ikke ekte fliser, synes det er alt for hardt å gå på også må vi ha varmekabler.
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Jeg vil anbefale Gerflor texline hqr som er en av de fineste gulvbeleggene som finnes, og det har mange fine design. Du bør se prøvene i butikken, kjempefine. http://www.gerflor.no/bolig/texlineHQR.html
BmS Skrevet 9. desember 2008 #3 Skrevet 9. desember 2008 (endret) Hei Jeg jobber som interiørkonsulent og vil gjerne tipse deg om å ikke -som du sier- legge fliser på kjøkkenet. Ikke bare er det hard, men svært, svært upraktisk og kan også bli mye knall og fall om du har barn? Velg linoleum! Du forbinder det gjerne med det kjedelige, men dette er definitivt det beste gulvet man kan ha på et kjøkken. Det finnes nå mye flott å velge mellom! Gulvet er slitesterkt, det gir varme og tyngde i rommet. Det er sikkert mht barn, gris og søl, praktisk! Lett å vedlikeholde. Innlegget er endret iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod) Endret 9. desember 2008 av Skya