Gjest Gjest_Lita_* Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 Jeg skrev her inne for en god stund siden, om at jeg ville flytte fra samboeren min, fordi vi ikke hadde det godt sammen lengre. Han prioriterte _alt_ annet enn meg. Vi hadde null kommunikasjon,null nærhet lengre. I tillegg oppdaget jeg at han hadde vært utro For èn månede siden tok jeg endelig motet til meg og begynte å gå på visninger på leiligheter som skulle leies ut, og fant meg ei nydelig lita leilighet i nærheten av jobb. Må ut med halve månedslønna i husleie - men gjett om det er verdt det=) Nå har jeg truffet en mann som er alt annet enn det X`n var, han er snill, jordnær, har lyst på barn(!), og snakker om utroskap som om det skulle være en dødssynd! Han er kanskje ikke like veltrent,høy,mørk og kjekk som X`n var, men jeg er head over heals forelska i ham og han er det samme i meg=) det er så godt! :rødme:
Gjest strykebrett Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Gratulerer!! Ble i godt humør jeg nå
Nattpatruljen Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 Så hyggelig for deg! Ønsker deg alt godt fremover!!!
Gjest WildRider Skrevet 8. desember 2008 #4 Skrevet 8. desember 2008 Gratulerer så mye med ett eget og selvstendig liv uten svinn og styr! Lykke til videre
FoxyFish Skrevet 8. desember 2008 #5 Skrevet 8. desember 2008 Så bra da! Du kan nok være en inspirasjon for mange.
Anglofil Skrevet 8. desember 2008 #6 Skrevet 8. desember 2008 Så utrolig hyggelig å lese, good for you! Gratulerer så mye, glad på dine vegne. Mvh Yvonne
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2008 #7 Skrevet 8. desember 2008 Så bra da! Du kan nok være en inspirasjon for mange. Ja, jeg har alltid lurt på hvor de snille og gode mennene er. Hører og leser allltid om at etter den"slemme" dukker alltid den snille opp...jeg har ennå ikke møtt han etter 8 år. Hadde jeg visst det hadde jeg ikke gått, uansett hvor dårlig forhold jeg hadde.
Gjest Princess_Peach Skrevet 8. desember 2008 #8 Skrevet 8. desember 2008 Ja, jeg har alltid lurt på hvor de snille og gode mennene er. Hører og leser allltid om at etter den"slemme" dukker alltid den snille opp...jeg har ennå ikke møtt han etter 8 år. Hadde jeg visst det hadde jeg ikke gått, uansett hvor dårlig forhold jeg hadde. Huff, det hørtes jo fryktelig trist ut. Men det må da uansett være bedre å være singel (og nyte livet med venner og familie) enn å være sammen med "den slemme" og oppleve mye frustrasjoner og tristhet?? Det er jo ikke verdt å være i et forhold for enhver pris...?
camilla* Skrevet 8. desember 2008 #9 Skrevet 8. desember 2008 Så godt at man finner mr. right etter noe slikt! gjest - Må jo være bedere å være singel enn sammen med en mann som ikke "gir" deg noe i det hele tatt.
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2008 #11 Skrevet 8. desember 2008 ...Nå har jeg truffet en mann som er alt annet enn det X`n var, han er snill, jordnær, har lyst på barn(!), og snakker om utroskap som om det skulle være en dødssynd! Han er kanskje ikke like veltrent,høy,mørk og kjekk som X`n var, men jeg er head over heals forelska i ham og han er det samme i meg=) det er så godt! :rødme: Litt malurt i begeret: høres for meg ut som du har funnet en mann som sier akkurat det han tror du vil høre. Det går over.....
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2008 #12 Skrevet 8. desember 2008 Det er jo ikke verdt å være i et forhold for enhver pris...? Jo, egentlig er det det. Så lenge det også finnes noe positivt og det ikke går på helsa løs. Alle sier det er så mye fisk i havet...ja, hvor er de??? Har lett i 8 år jeg og ennå ikke funnet noen! En gjorde det slutt fordi jeg snakket med en annen mann om hvor flott han (kjæresten) min var! Eller så har jeg bare vært ekstremt uheldig.... Og venner og familie??; det blir IKKE det samme.
Gjest WildRider Skrevet 9. desember 2008 #13 Skrevet 9. desember 2008 Jo, egentlig er det det. Så lenge det også finnes noe positivt og det ikke går på helsa løs. Alle sier det er så mye fisk i havet...ja, hvor er de??? Har lett i 8 år jeg og ennå ikke funnet noen! En gjorde det slutt fordi jeg snakket med en annen mann om hvor flott han (kjæresten) min var! Eller så har jeg bare vært ekstremt uheldig.... Og venner og familie??; det blir IKKE det samme. Jeg hadde ikke blitt i ett forhold der alt gikk på hans premisser, og han stod som første prioritet uansett hva som skjedde, mens jeg bare bistod ham når han trengte noe, og ellers måtte ta vare på meg selv. Gjelder å finne de rette mannfolka, har fått med meg at typen din dumpa deg fordi du snakka med en annen mann. Trøst deg med at det var han det var noe galt med, og ikke deg om det er hele historien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå