Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2008 #21 Skrevet 9. desember 2008 Jeg er fornøyd med min egen mus, synes den er pen med små, indre kjønnslepper og pleier å barbere alt, fordi det er det jeg føler meg mest komfortabel med. Sambo blir tent av å ta på og se på, i forskjellige stilinger. Han liker det at jeg blir våt, og at jeg blir kåt av at han tar på. Han liker å gå ned på meg, og i det hele tatt underlivet mitt (+ rompehull) i sin helhet. Samtidig blir jeg også tent av hans pikk, når den er stiv, da er den vakker! Ja vel. Så intressant å vite da. Det er påfallende hvordan kun de med "pen mus med små indre kjønnslepper" skryter av underlivet sitt på dette forumet. Er de med store kjønnslepper misfornøyde alle sammen? Eller er gjester som "jente25" egentlig menn som fantaserer som hvordan de ønsker kvinner skal se ut og oppføre seg?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 9. desember 2008 #22 Skrevet 9. desember 2008 Det er påfallende hvor sterk janteloven er, om man ikke kan få lov til å si seg fornøyd med eget kjønn, samtidig som det passer inn under mange menns preferanser. Selvfølgelig kan andre være fornøyd med sitt kjønns utseende, selv om det er annerledes, og mange menn foretrekker sikkert store kjønnslepper, men skal man skjemmes om man ikke har dette da??
Gjest Gjest_Jente25_* Skrevet 9. desember 2008 #23 Skrevet 9. desember 2008 Ps: Jeg har store, fine pupper også, som jeg er dritfornøyd med, men dette er vel kanskje ikke passende å si på KG..?
Gjest fisk Skrevet 9. desember 2008 #24 Skrevet 9. desember 2008 ... og mange menn foretrekker sikkert store kjønnslepper, men skal man skjemmes om man ikke har dette da??Jeg er en av dem, men for å svare på spørsmålet ditt: Langt i fra, det er bare en annen variant av perfekt!!!
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2008 #25 Skrevet 9. desember 2008 Ps: Jeg har store, fine pupper også, som jeg er dritfornøyd med, men dette er vel kanskje ikke passende å si på KG..? Kanskje en anelse upassende og usympatisk å skryte over hvor perfekt fitten din er fordi den har så små kjønnslepper, når så mange usikre, unge jenter her inne skriver at de føler seg ekle og utiltrekkende fordi de har store kjønnslepper...?
Gjest Jente 25 Skrevet 9. desember 2008 #26 Skrevet 9. desember 2008 Har vel komplekser for mange andre ting ved utseendet mitt, så det er da ikke for å støte noen at jeg sier noe om det jeg faktisk er fornøyd med! Har det vært en tråd om mager f.eks, hadde jeg hatt mange klager å komme med..!
CocoPiaf Skrevet 9. desember 2008 #27 Skrevet 9. desember 2008 Har aldri tenkt over før hvordan forskjellig kjønnsleppene osv kan være de er som de er liksom, hvorfor er noe 'pent' og annet ikke? :klø:
Pingting Skrevet 9. desember 2008 #28 Skrevet 9. desember 2008 (endret) Ps: Jeg har store, fine pupper også, som jeg er dritfornøyd med, men dette er vel kanskje ikke passende å si på KG..? Men litt sånn alvorlig: klart det ikke er noe galt i å være fornøyd med puppene sine. Men det går an å velge tid og sted for når man skal proklamere dette litt med omhu. Endret 9. desember 2008 av mrs_bond
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 9. desember 2008 #29 Skrevet 9. desember 2008 (endret) Nå var dette utsagnet ang pupper kun for å understreke et poeng, tråden handler om kvinnekjønnet, og hva man synes om det,- da burde det ikke være forbudt å synes at ens eget er pent,- hvis du leser litt ovenfor.. Det må vel gå an å være glad på andres vegne, fordi de er kompleks-fri på enkelte områder, istedet for å være sure fordi noen ikke er like misfornøyde evt. som dem selv. Endret 9. desember 2008 av mrs_bond
Gjest dalieo Skrevet 9. desember 2008 #30 Skrevet 9. desember 2008 (endret) Ja vel. Så intressant å vite da. Det er påfallende hvordan kun de med "pen mus med små indre kjønnslepper" skryter av underlivet sitt på dette forumet. Er de med store kjønnslepper misfornøyde alle sammen? Eller er gjester som "jente25" egentlig menn som fantaserer som hvordan de ønsker kvinner skal se ut og oppføre seg? Jeg har ikke små indre kjønnslepper, men jeg kan skryte av underlivet mitt jeg også Det er ærlig talt noe jeg ikke tenker så mye på, og det tviler jeg på at guttene jeg har vært sammen med har gjort heller. Kjæresten min synes jeg er kjempedeilig, og det er alt som teller for meg. Det er jo trossalt ingen andre som ser meg nedentil uansett. Endret 9. desember 2008 av dalieo
Gjest Gjest_London_* Skrevet 10. desember 2008 #32 Skrevet 10. desember 2008 Ansiktet, håret, halsen, magen, puppene, lårene og rumpa, hvis jeg liker det meste av dette, da blir jeg lokket mot det endelige målet, og det aller deiligste på ei jente, som er fitta.. Mao: hvis jeg liker eieren liker jeg fitta. Det konkrete svaret på spørsmålet er: kurvene og linjene, lukten og smaken.
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2008 #33 Skrevet 10. desember 2008 jeg vet ikke, men synes kvinnekjønne er vakert, det er delen jeg tenner mest på her i verden :D
Gjest Mmm... Skrevet 10. desember 2008 #34 Skrevet 10. desember 2008 Er jo ikke bare utseendet som er viktig her, men også lukt og smak, og ikke minst reaksjonen når man koser. Spennende å kjenne klitten som blir større og stivere, leppene som svulmer opp, så godt å kjenne at hun reagerer og blir våt, lydene når man fingrer et vått kjønn, lydene hun lager når man gjør det...
Gjest Gorgonzola Skrevet 11. desember 2008 #35 Skrevet 11. desember 2008 Enkelt, kan beskrives med ett ord: SMELLVAKKERT
Gjest Glør Skrevet 12. desember 2008 #36 Skrevet 12. desember 2008 Skjønner... Feks.. Jeg tenner på når penisen blir stiv... det er jo ikke noe sånt hos kvinner... Jo, hos kvinner svulmer jo både klitoris og kjønnsleppene opp når man blir kåt, i tillegg til produserer mere fuktighet. Og slike tegn på at jenta er kåt er gjerne det menn trekker frem når de snakker om fitter. Ellers er mitt inntrykk at menn kanskje synes noen fitter er finere enn andre, men det skal svært mye til for at den skal være stygg. De eneste gangene jeg har hørt menn snakke om stygge fitter har det vært pga manglende hygiene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå