Gjest Kråkaa Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 De fleste av oss har vel opplevd denne typen menneske på fest/vorspiel. I mitt tilfelle igår så var dette en jente (noe som det kanskje ofte er) Hun kom,og selv om det var over 20 stk på festen så merka man fort at HUN kom inn døra. Brautende;høyrøsta. Litt vulgert kledd (for min smak iallefall) med kortkort skjørt og brystene nærmest dinglende utenfor toppen. Myyye sminke,man ser brunkremskillet godt og masse maskara. Gule tenner. Flørtet med de fleste gutta ved å bl.a. ta seg godt til rette; setter seg i fanget på dem og vrikker seg att og frem med en ustø gange etter mange glass alkohol. Når hun snakker med noen så er hun høyrøsta og nærmest hviner og ler om hverandre på en mer desperat enn en kosllig måte. Sier slikt som; du ser da så deppa,kan ikke være deppa på fest vettu! går ikke an det,du ser da så kjip ut,ikke vær så kjip nå. Nå drar vi videre på et annet vors. Kom igjen jenter! Jeg synes denne typen mennesker er veldig slitsomme..Og jeg vil helst unngå å snakke med dem på fester. Men så lurer jeg på om det egentlig er synd på dem? Skjuler det seg en veldig liten,redd og usikker jente bak denne oppførselen? Så får jeg dårlig samvittighet for at jeg synes hun er plagsom/irriterende.. Hva tenker andre om saken?
Balooa Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 Helt sikkert usikker, men den usikkerheten sitter ofte så langt inne at man kan dø av irritasjon før man kommer dit. Falsket og Balooa er som olje og vann; det går bare ikke.
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2008 #3 Skrevet 7. desember 2008 Helt sikkert usikker, men den usikkerheten sitter ofte så langt inne at man kan dø av irritasjon før man kommer dit. Falsket og Balooa er som olje og vann; det går bare ikke. FALSKHET
Gjest fisk Skrevet 8. desember 2008 #4 Skrevet 8. desember 2008 Olje og vann går som bare det med såpe!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå