Gå til innhold

dette blir fort dyrt....

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

har begynt å planlegge bryllupsfest med alt det innebærer til neste år. mat og drikke, kaffe og lokale prisen er ikke til å hyle av men det blir jo så mye ekstra!!! kjole til meg og brudepikene, kledning til mann og svenn, blomster, fotograf... ja alt annet.

noen innsparingsforslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

med tanke på og spare litt penger lønner det seg og ta en tur til Købehavn og kjøpe kjole. JEg kjøpte alt jeg trenger; brudekjole, sko, slør, diadem, underskjørt osv...alt unntatt undertøy. Og betalte litt i overkant av 6000,-. Gå inn og se på Lilly.dk. Der kan du også bestille katalogen.

Ellers anbefaler jeg deg i og la venninner og familie hjelpe deg med kakebaking. Kanskje du kjenner noen som kan lage middagen? Og venninner av mamman din og samboeren din kan kanskje servere. Så det er bare og la fantasien løpe.

Hvis du skal gifte deg på sommeren er det jo masse fine markblomster ute.

Håper jeg har gitt deg noen gode forslag, ellers er det mange som har fine ideer her.

Skrevet

Anbefaler deg å lage invitasjonene selv. Print ut på pent papir og pynt litt etter smak og farger. Kjøp kjole, sko( kjøpte mine i London - 400.- kr.) og lignende i utlandet. Ramona Design i Gøteborg for eks. Kan jo kjøre dit. Nå vet jo ikke jeg hvor du bor da.. Svenske prisene er jo GANSKE bra for oss nordmenn!! På vei hjem handler du vin til bryllupet. Lei et selskapslokale hvor dere kan ha med drikkevarar selv, DET sparer dere massevis på!! Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...