Gjest Gjest_Guri_* Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 Hei! Er veldig glad i å lese engelske bøker og har vært igjennom det meste i chick-lit-sjangeren. Dette fordi disse bøkene er enkle å lese på engelsk (jeg øver meg). Ønsker nå å utvikle meg litt videre på engelsken og i tillegg lese litt mer seriøse bøker dog gjerne ganske "lettleste" romaner. Helst ikke krim. Noen som har anbefalinger? Pleier å bestille bøker på amazon og play.
Anglofil Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 The History of Love - A Novel av Nicole Krauss Let it be Morning av Sayed Kashua Never Let Me Go av Kazuo Ishiguro The Remains of the Day av Kazuo Ishiguro The Curious Incident of the Dog in the Night-Time av Mark Haddon (egentlig skrevet som ungdomssbok, men er hysterisk morsom. Anbefales alle!) Holes av Louis Sachar About a Boy av Nick Hornby High Fidelity av Nick Hornby Fever Pitch av Nick Hornby Det meste av Bill Boyson The Catcher in the Rye av J.D.Salinger Jane Eyre av Charlotte Brontë Emma av Jane Austen Pride & Prejudice av Jane Austen Love in the Time of Cholera av Gabriel Garcia Marquez Mister Teacher av Jack Sheffield Teacher, Teacher! av Jack Sheffield Private Peaceful av Michael Morpurgo Teacher Man av Frank McCourt PS, I Love You av Cecelia Ahern The Cider House Rules av John Irving The Things They Carried av Tim O'Brien Whitethorn Woods av Maeve Binchy Bare noen eksempler på bøker jeg synes er fine. Mvh Yvonne
^^Belle^^ Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 Twilight-serien av Stephenie Meyer. Utrolig lettleste bøker, og så er de veldig bra også!!!
Mamma1 Skrevet 8. desember 2008 #4 Skrevet 8. desember 2008 The Catcher in the Rye er fantastisk. Sammen med bøkene til Frank McCourt. Angela's Ashes, 'Tis og Teacher Man.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå