Gå til innhold

Kunne du vært sammen med en

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er en "frepper"?

Hvis det er en FRP-er ville han sikkert irritere vettet av meg, så dermed ville det bli et kortvarig forhold.

Skrevet

Hva er en frepper?

Skrevet

En frepper kunne jeg nok tolerert. Det er verre med folk som ikke kan stave. Grr! :fnise:

Skrevet

Svar på hva en frepper er, plis? :forvirret:

Skrevet
Svar på hva en frepper er, plis? :forvirret:

Det er en som lar seg lure av frp, stemmer på partiet og tror h*n er enig i politikken deres. Ofte litt korttenkte personer.

Skrevet

Jeg synes det er litt korttenkt å anta at det er noe galt med mennesker som stemmer FrP. Jeg kjenner folk som stemmer alt bra Pensjonistpartiet til SV, og ingen utpreger seg som dårlige mennesker fordi de velger en annen politisk retning enn meg. Er det rart det er krig i verden. :sukk:

Skrevet
Jeg synes det er litt korttenkt å anta at det er noe galt med mennesker som stemmer FrP. Jeg kjenner folk som stemmer alt bra Pensjonistpartiet til SV, og ingen utpreger seg som dårlige mennesker fordi de velger en annen politisk retning enn meg. Er det rart det er krig i verden. :sukk:

Har du noen gang møtt en frepper?

Det har jeg, og kan med hånden på hjertet si at jeg ikke vil trives sammen med en person som har slike holdninger og det ville vært en sann lidelse å diskutere med ham. Likevel er det håp for alle, så jeg ville ikke stemplet ham som et dårlig menneske, men at det er noe galt med ham? helt klart.

Problemet er ikke at han følger et annet parti enn meg selv, det er jo en privatsak hva man velger, men når det er et høyreekstremt parti som frp, da blir det et problem for meg.

Skrevet
Har du noen gang møtt en frepper?

Det har jeg, og kan med hånden på hjertet si at jeg ikke vil trives sammen med en person som har slike holdninger og det ville vært en sann lidelse å diskutere med ham. Likevel er det håp for alle, så jeg ville ikke stemplet ham som et dårlig menneske, men at det er noe galt med ham? helt klart.

Problemet er ikke at han følger et annet parti enn meg selv, det er jo en privatsak hva man velger, men når det er et høyreekstremt parti som frp, da blir det et problem for meg.

Ja, jeg har møtt mennesker som stemmer på alt mulig rart og mener alt mulig rart. Jeg har selv stemt på FrP før, men også andre partier. Det blir for dumt å sette alle som stemmer FrP i samme boks, da mennesker stemmer på partier av forskjellige grunner. Mange fokuserer på enkeltemner også, og da er det ikke nødvendigvis innvandringspolitikken som frister. Jeg synes nesten det er verre med mennesker som dømmer andre for lett, enn det er med folk som har vanskelig politiske holdninger.

Skrevet
Ja, jeg har møtt mennesker som stemmer på alt mulig rart og mener alt mulig rart. Jeg har selv stemt på FrP før, men også andre partier. Det blir for dumt å sette alle som stemmer FrP i samme boks, da mennesker stemmer på partier av forskjellige grunner. Mange fokuserer på enkeltemner også, og da er det ikke nødvendigvis innvandringspolitikken som frister. Jeg synes nesten det er verre med mennesker som dømmer andre for lett, enn det er med folk som har vanskelig politiske holdninger.

Folk får stemme hva de vil for meg, men jeg kunne aldri vært sammen med en som stemmer frp, uansett grunn. :)

Skrevet

Jeg har sett frepper bli brukt som et skjellsord i situasjoner der noen har uttrykt en høyrevridd mening. Ofte engang noe ikke FrP står for, men heller en av Krf, Høyre eller Venstre. Hoho hvor det går!

Skrevet

Jeg kunne uten tvil vært sammen med en som stemmer FrP...

Skrevet

Nei , da hadde det blitt mye krangling i forholdet. :ler:

Gjest MaraHari
Skrevet

så frp er et "narreparti"? jaja men de er flinke som er blitt såpass store ja.

jeg og sambo stemmer frp.

gjør det oss til dårlige mennesker? bare fordi vi vil ha litt kontroll i landet vårt?

Skrevet

Nei, og derfor er jeg heller ikke sammen med en.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Pascale
Skrevet

Det er vel ett fett hvilket parti en person stemmer på så lenge han er allright? O_o

Skrevet

Jeg er sammen med en jeg, og det gjør meg ingenting :)

Skrevet

Oppdaget at samboer hadde planer om å stemme FrP i siste valg, men gjorde det heldigvis ikke :biggrin:

Nå er han også anti-FrP etter at vi hadde en liten politisk snakk. Det viste seg at kunnskap gjør mester :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...