Gå til innhold

Bli kvitt magefettet?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Bente_*
Skrevet

Hei!

Noen som har et av de siste Hjemmet-bladene hvor det var beskrevet hvordan bli kvitt magefett?

Hva het i så fall behandingsmetoden?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Liz_*
Skrevet
Hei!

Noen som har et av de siste Hjemmet-bladene hvor det var beskrevet hvordan bli kvitt magefett?

Hva het i så fall behandingsmetoden?

hei, tror jeg så en reklame i se og hør om noe som hjelper mot magefettet.. Har problemer med det samme selv, skjønner ikke hvorfor det er akkurat der det skal legge seg.. har kjøpt kosttilskudd fra www.neopuntia.no som hjelper med å fjerne fettet man får i seg gjennom maten. Har brukt det i en måned og fungerer bra på meg :)

Gjest Elastica
Skrevet

Jeg har ikke lest Hjemmet, men det går IKKE an å punktslanke.

Skrevet

Det ble gjort på en klinikk i Oslo til kr. 1000,- pr. behandling.

Og man brukte et eller annet utstyr, men det var ikke fettsuging altså.

Gjest Gjest_Cecilie_*
Skrevet
Det ble gjort på en klinikk i Oslo til kr. 1000,- pr. behandling.

Og man brukte et eller annet utstyr, men det var ikke fettsuging altså.

Men, funker det? eller det det bare tanke slanking?

altså når du tror du går ned i vekt.

Gjest Bolledeig
Skrevet

Det finnes en måte å bli kvitt magefett og kun magefett, og det er fettsuging. Ultralydbehandlinger og liknende kan stort sett bare vise til marginale resultater og er på ingen måte verdt pengene, og slankemidler som reklamerer med å bekjempe magefett alene er bare tull.

Det som skal sies er at en del ting kan gjøre at magen ser mindre ut, blant annet det å unngå oppblåsthet og vannansamlinger i kroppen, som for mange legger seg rundt magen. For å bli kvitt magefett må man angripe det på samme måte som alt annet fett, nemlig ved å spise mindre enn det du forbrenner. Så enkelt/vanskelig er det ;)

Skrevet

Kan det ha vært Bayline? (tror det er sånn det skrives) Google det og se.

Behandling med sånne elektriske smådutter som festes på kroppen. De garanterer at du mister så og så mange centimeter etter behandlingene, ellers får du tilbake pengene.

• 4 uker senere...
Skrevet
hei, tror jeg så en reklame i se og hør om noe som hjelper mot magefettet.. Har problemer med det samme selv, skjønner ikke hvorfor det er akkurat der det skal legge seg.. har kjøpt kosttilskudd fra www.neopuntia.no som hjelper med å fjerne fettet man får i seg gjennom maten. Har brukt det i en måned og fungerer bra på meg :)

Hei!

Har også bestilt fra neopuntia.no, men jeg gjorde det allerede før jul (oktober). Bruker det fortsatt og jeg er gått ned i vekt altså! Og ikke lagt på meg i jula. Fantastisk :) Baserer seg på fiber selve produktet, så er blitt bevist på det når jeg gjør minde ukentlige innkjøp. Jeg er overbevist og anbefaler det på det varmeste!

Grete33

Gjest Pascale
Skrevet

Og jeg som trodde at det beste man burde gjøre var å trene... :-o

Skrevet

Jeg leste i hjemmet,og der var det en annonse for 30 days. Piller man skal ta for å bli kvitt mage fettet.

Skrevet
Kan det ha vært Bayline? (tror det er sånn det skrives) Google det og se.

Det skrives Bailine. :)

Skrevet
Jeg har ikke lest Hjemmet, men det går IKKE an å punktslanke.

Det er ikke riktig. Å leve en periode på streng lavkarbo har en veldig gunstig effekt på magefettet. Selvfølgelig går man ned andre steder også, men magefettet er det som forsvinner først. Det er jeg et levende eksempel på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...