Gjest gjest aa Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 Hei! Jeg skal i bryllup neste vår, og har så smått begynt å titte på kjoler. Problemet er at jeg som stor pike (str.50) ikke finner så mange fine, litt elegante kjoler. Er det noen som har tips til hvor jeg kan få meg en pen kjole? Vil ikke gå rundt i en "linsekk" fra Designforum denne dagen. Jeg er tross alt bare 25 år:) Må jeg sy selv?
Kanutten Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 (endret) *Sorry. leste ikke tråden ordentlig. Agape har selskapskjoler opp til str. 62. Endret 7. desember 2008 av Maye
ecathari Skrevet 8. desember 2008 #5 Skrevet 8. desember 2008 Kommer jo litt ann på hvor du bor, men i Halden i Østfold finnes det en kjempe fin butikk som har kjoler i store størrelser... Jeg tror dessverre ikke de har noen nettbutikk, men butikken har i hvertfall det originale navnet "kjolen" Hun som driver butikken tar bare inn en eller to av hver kjole også, så det skal mye til for at man løper inn i noen på fest med akkurat samme kjole som deg... Men hvis du ikke bor i Østfold, eller er på svinesund eller lignende en gang i blandt, blir det kanskje litt langt for å kjøpe en kjole... Håper du finner en fin en da!
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2008 #6 Skrevet 8. desember 2008 Hvor i landet bor du? Du kan f.eks. prøve Diva kjoler. De holder til i Bergen, men hvertfall før sendte de også kjoler til andre steder i landet. De har kjoler opp til str. 52. Ellers så er ebay ikke så dumt. Jeg har nå kjøpt to kjoler på ebay med stort hell. Den siste litt for stor så må sy den inn, mens den første passet helt perfekt til meg. Begge kjolene fikk jeg for under 500,- Følte det som liten risiko, om de ikke passet så hadde jeg bare solgt dem videre på Finn eller noe. Særlig den første kjolen kunne jeg glatt solgt for hvertfall det dobbelte. Str. 50 er vel omtrent str 20 i amerikanske størrelser. Litt pluss minus. Sjekk alltid målene hvis du kjøper på ebay. Nå vet jeg ikke hva slags stil du liker, men her er et par forslag av det som ligger ute på ebay nå: Orange stroppeløs Rosa Mørkeblå Nok en rosa
Gjest gjest aa Skrevet 8. desember 2008 #7 Skrevet 8. desember 2008 Takk for svar! Den mørkeblå kjolen var veldig fin! Godt å se at det finnes NOE der ute:) Tusen, tusen takk - igjen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå