marsy Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 (endret) Jeg kjøper alltid en liten julegave til onkelen min, som ikke har egen familie. Synes det er like vanskelig hvert år, siden han ikke har noen spesielle interesser jeg vet om. Tidligere år har det vanligvis blitt en cd eller en god rødvin. Han er i slutten av 50årene. Noen som har noen gode tips til en fin gave? Endret 7. desember 2008 av marsy
Gjest Bond Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 Kanskje variere litt og gi en god bok?
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2008 #3 Skrevet 7. desember 2008 Spiselig gave? F.eks. Stilton ost og portvin? Hjemmelaget godteri? Hjemmelaget syltetøy? Spekepølse/spekeskinke? God kaffe? Skjerf? Votter? Abonnement på et blad? Noe fra Clas Ohlson? Evt. gavekort Gavekort fra Jernia e.l.
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2008 #4 Skrevet 14. desember 2008 Hei! Jeg bruker også å gi en gave til en onkel som bor alene. De siste årene har jeg gitt han en boks med hjemmelaget julekaker, syltetøy, konfekt, juleblad, toalettsaker eller bok. Flaxlodd, en middag, hjelp med helgevasken, julepynt, et bilde innrammet, kinobillet e.l. kan også være fine gaver?
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2008 #5 Skrevet 14. desember 2008 Dersom han ikke er huslig av seg så vil garantert spiselige gaver bli satt pris på. hvorfor ikke ta av egen julebakst og lage en fin kurv/boks til ham.
Arielle Skrevet 14. desember 2008 #6 Skrevet 14. desember 2008 En god kaffe fra kaffebutikk, en god kniv, kopphåndduker. Ellers var jo julekaker et godt tips. Julekaker og en pose kaffe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå