Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har et spørsmål til de gifte mennene her inne.

Det jeg lurer på er om dere er på facebook? Hvor vanlig er det, og hvor vanlig er det eventuelt å lage seg en falsk profil for å kikke litt? Er litt nysgjerrig her :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva i all verden skal man "kikke" på der? Jeg forbinder ikke Facebook spesielt med sjekking, men det er mulig jeg er naiv.

Skrevet
Hva i all verden skal man "kikke" på der? Jeg forbinder ikke Facebook spesielt med sjekking, men det er mulig jeg er naiv.

Jeg vet at min mann har en falsk profil der, og jeg går ut fra at det er for å se på jenter han vet hvem er, som han kanskje interesserer seg litt for, det er jo mange ungjenter som legger ut masse bilder av seg selv! Jeg aner ikke. Men går ut fra at det er det som er grunnen. Så jeg lurer bare på hvor mange som gjør det.

Skrevet
Og dette syns du er greit eller?

Ja :) Han må da få lov til å kikke litt.

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

Min mann har profil på facebook, men ikke for å titte på damene (og ikke kan jeg skjønne at det er siden for å gjøre det heller).

Skrevet

SITER(kinkeline @ 07.12.2008 (22:18) )

Og dette syns du er greit eller?

Ja Han må da få lov til å kikke litt.

Sikkert ikke helt greit, siden du tar det opp her..

Skrevet

Hadde min mann hatt så lite fornuftig å bedrive i fritiden sin at han oppretter en falsk profil på Facebook for å kikke litt, hadde han ikke vært min mann, for det hørtes ut som omtrent verdens teiteste ting å gjøre, og ja, jeg vet dette ble en veldig lang setning!

:roll:

Skrevet
Hadde min mann hatt så lite fornuftig å bedrive i fritiden sin at han oppretter en falsk profil på Facebook for å kikke litt, hadde han ikke vært min mann, for det hørtes ut som omtrent verdens teiteste ting å gjøre, og ja, jeg vet dette ble en veldig lang setning!

Langsetning eller ikke lang setning, jeg er helt enig med deg. Falsk profil for å kikke på jenter?!

Skrevet

Haha, kanskje en lang setning men jeg er veldig enig.

Skrevet

Om det er Facebook han har falsk profil på tror jeg neppe motivasjonen hans er å kikke på jenter. Tipper det han driver med heller er i retning av Norges nasjonalsport: Overvåke hva naboer, venner og familie driver med.

:gjeiper:

Skrevet

Noe saant paa facebook? :klø:

Er ogsaa ganske enig med Yihaa over.

Skrevet

Men hva er poenget med å opprette en falsk profil på Facebook? Man må jo bli godkjent som "venn" for å få tilgang til folks profiler uansett, dvs. de må kjenne deg. ? Skjønte ikke det der jeg...

Skrevet

Det er mange som har åpne profiler. Og de som bruker profilene sine for å legge ut puppebilder osv, vil jo sikkert at flest mulig skal se dem.

Skrevet

Nå har både jeg og mannen min profil på facebook.

Ingen av oss gjør det for å sjekke. Vi gjør det jo for å treffe gamle kjente vi har gått på skole med og få skravla litt med de. Om det er gutter eller jenter spiller da ingen rolle.

Men ingen av oss har falsk profil da, det ser jeg virkelig ikke poenget med.

Skrevet

Jeg er nok litt treig jeg også, for jeg skjønner ikke hvor man søker opp puppebilder på Facebook? Man må jo bruke ganske lang tid på å gå igjennom profiler da, eller? :klø:

Samboeren min er på facebook, men kun for å holde kontakten med venner og familie. Har aldri sett at han snoker inn på ukjente jenters profil. Om man er ute etter å glo på nakne damer, finnes det vel mye enklere sider å gå inn på?

Skrevet

Enig med deg.

Skrevet

Fy søren! Hvis jeg hadde oppdaget at noen av mine venner - eller mennene/kjærestene deres hadde hatt falske profiler for å titte litt på min profil eller andre som jeg kjenner så tror jeg at jeg hadde fryst dem ut som venner. Det er ikke greit! Jeg vil ikke ha noe av at bekjente snoker i livet mitt under falskt navn! Hvorfor i all verden skal de gjøre noe sånt? Og hadde det vært samboeren min så hadde han fått en sjanse, og så takk og farvel!

Skrevet

Hei!

Både forloveden min og jeg er på facebook, men ingen av oss føler at det er noe sjekkested.. spurte han akkurat om han pleier kikke på andre jenter (som han ikke kjenner) og fikk til svar at det gjør han ikke. han er innom for å ha kontakt med gamle kjente, og ser på bildene til de han kjenner.

vi er åpne og ærlige hva slags forhold vi har til facebook.

Nå kan det jo være at han ikke forteller alt, men jeg tror på han! tillit er utrolig viktig i et forhold!

hadde han hatt en falsk profil for å snoke på andre jenter så hadde ikke det vært noe greit!!

men vi har alle forskjellige grenser for hva vi aksepterer i et forhold...

Gjest Gjest_tussa_*
Skrevet

Vel

Facebook er jo anti-sjekkested omtrent. Det er ikke lagt opp for slikt, og når man registrerer seg så bes man om ( såvidt jeg husker, mulig jeg tar feil ) å oppgi sitt ordentlige navn, og ikke noe tull, siden formålet med facebook er å ha kontakt med venner og bekjente!

Har aldri hørt om noen som har brukt facebook som sjekkested..haha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...