*nora* Skrevet 19. juni 2003 #1 Skrevet 19. juni 2003 Noen som vet om deltagerlistene er klare, og eventuellt hvor man kan finne dem? Har lett rundt på Tv2 sine sider, men ikke funnet noe.
*nora* Skrevet 19. juni 2003 Forfatter #2 Skrevet 19. juni 2003 :oops: Etter å ha lett litt til, fant jeg det plutselig... :oops:
Gjest Trulselinemor Skrevet 19. juni 2003 #3 Skrevet 19. juni 2003 Hvor fant du det? Jeg finner det ikke.
*nora* Skrevet 19. juni 2003 Forfatter #4 Skrevet 19. juni 2003 Det var ikke enkelt å finne, for det står ingenting under Farmen sidene. Her http://pub.tv2.no/TV2/underholdning/article120131.ece finner du listen, og her http://pub.tv2.no/TV2/underholdning/ kan du lete frem mer ny info.
Madison Skrevet 19. juni 2003 #5 Skrevet 19. juni 2003 Vi diskuterer sak ikke person. Innlegget er fjernet. Tusenfryd - moderator
Madison Skrevet 19. juni 2003 #6 Skrevet 19. juni 2003 Sitat; Hva er en verdig Farmen-vinner? - En som er godt likt og som ikke er slu.- og slevstendig næringsdrivende.. kyss meg et visst sted du mannen :evil:
Gjest Trulselinemor Skrevet 19. juni 2003 #7 Skrevet 19. juni 2003 Tusen takk. Dette blir spennende. Diskuter sak, ikke person. Deler av innlegget er fjernet. Tusenfryd - moderator
Dragsund Skrevet 20. juni 2003 #8 Skrevet 20. juni 2003 Diskuter sak, ikke person. Innlegget er fjernet. Tusenfryd - moderator
Sandman Skrevet 20. juni 2003 #9 Skrevet 20. juni 2003 Regner med at alle de slettede innleggene dreier seg om den bedrageridømte Farmen-deltageren....? Slik sletting syns jeg er tull, vedkommende er faktisk dømt i en norsk domstol, det dreier seg altså ikke om rene mistanker om kriminalitet, og har man fulgt med på "TV2 Hjelper Deg", og de siste dagers nyheter, så bør slike innlegg anses som en naturlig del av den alminnelige samfunnsdebatten, som normalt kommer i kjølvannet av et nyhetsoppslag. Basta! :blunke:
*Lavendel* Skrevet 20. juni 2003 #10 Skrevet 20. juni 2003 Ja, dette ble man jo klok på..... ...er det sauene han skal bedra nå da......
Madison Skrevet 20. juni 2003 #11 Skrevet 20. juni 2003 At han er en eneste stor drittsekk vet de fleste. Hvorfor slette det Endel av det jeg skrev var HVA han hadde gjort,ikke bare stygge ord om hva han er.. At det er flere her enn meg han har lurt fra flere tusen kroner trenger heller ikke slettes. saklig nå.
Gjest Hege Skrevet 20. juni 2003 #12 Skrevet 20. juni 2003 Innlegg med nedsettende eller krenkende kommentarer mot andre deltagere i forumet tolereres ikke. Hva som faller inn under krenkende kan være vanskelig å bedømme, men generelt sett skal man behandle andre med respekt. Det går fint med diskusjoner rundt enkeltpersoner, om denne har en offentlig (yrkes) rolle, men da kun i relevans til denne rollen. Man diskuterer sak, og ikke person! Det er ikke tillat å skrive på krenkende, nedsettende eller injurierende vis, om noe individ, kjent eller ukjent. Det har blitt slettet en god del i denne tråden allerede, og siden ingen tar hintet lukker jeg den.
Anbefalte innlegg