*M* Skrevet 19. juni 2003 #1 Skrevet 19. juni 2003 Jeg har så utrolig lysst å gjøre håret mitt mer rufsete. Er det noen produkter som kan gjøre det?? Har tenkt på fructis pshit gel, eller?? Ønsker også tip om Wet-look.. Det må være produkter som ikke gjør håret stivt..
missfidget Skrevet 19. juni 2003 #2 Skrevet 19. juni 2003 For en rufsete look, jeg anbefale voks. Det er og en utrolig bra produkt som heter "Rewind" fra Redken som jeg var kjempe fornøyd med nå jeg hadde kortere hår. For å ha en wet look det er vanligvis litt vanskelig å får det til uten at håret blir litt stivt. En annen produkt jeg kommer på er L'Oreal Wet Styling hair gelee....Fudge og har noen gode produkter. Det beste er å gå inn til frisør og forklar den utseende du vil ha, slik at han/henne kan gi deg råd på det beste produkter som passe til ditt hår...
*M* Skrevet 19. juni 2003 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2003 takk for svar, skal spørre neste gang jeg er der....
Gjest Liten Skrevet 19. juni 2003 #4 Skrevet 19. juni 2003 Såkalt saltvannsspray gir også en rufsete look uten at håret blir stivt. Hvor bra den funker avhenger nok mye av hvilket hår du har, så jeg ville hørt med en frisør som kan ta en titt på håret ditt og så hjelpe deg å velge rett produkt.
Gjest 10na Skrevet 20. juni 2003 #5 Skrevet 20. juni 2003 Saltvannsspray? Hvor kjøpes den? Og heter det saltvannsspray?
Gjest Cruella Skrevet 20. juni 2003 #6 Skrevet 20. juni 2003 I denne tråden http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic.php?t=37407 ligger det mye info om saltvannsspray.
Bradshaw Skrevet 20. juni 2003 #7 Skrevet 20. juni 2003 Saltvannspray gjør susen! Kms har en veldig god en. koster ikke så alt for mye! Gir en "hjem fra stranden" look Ellers kan du ta noen få tynne dreads......? Kan være sinssykt fett synes jeg ihvertfall!
Jelly Skrevet 20. juni 2003 #9 Skrevet 20. juni 2003 Ingen som husker den billige måten da? En kam koster 5kr på Nille, og så tar det to sekunder å tuppere håret nok til at det ser litt bustete ut. DU har sikkert hårspray fra før, og da sitter det hele dagen. Ikke trolltuppering, men litt innimellom? Spesielt under, bak og på sidene, hvis du har litt langt hår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå