Glynis Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 Er det noen som har sett eller kjøpt håndkrem i ministørrelse? I såfall hvilket merke og hvor? Jeg har bodylotion i svært liten flaske, men den er ikke så god til hendene.
Gjest Deception Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 ACO på apoteket har, og den er i tillegg kjempegod.
Glynis Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2008 (endret) ACO på apoteket har, og den er i tillegg kjempegod. Supert! Hvilken apotekkjede? Endret 7. desember 2008 av Glynis
Gjest Golden Girl Skrevet 7. desember 2008 #4 Skrevet 7. desember 2008 Denne er jeg veldig happy med: http://eu.strawberrynet.com/productDetail....goChar=L#DETAIL
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 7. desember 2008 #5 Skrevet 7. desember 2008 Hei! På apoteket bruker de å ha små prøvepakker på kremene de selger. Du kan jo spørre om en sånn? :o)
hysteria Skrevet 8. desember 2008 #6 Skrevet 8. desember 2008 Hvor mye mini må den være, da? Hemp fra Body Shop og Shea fra L'Occitane er kjempegode og selges i 30 ml!
Glynis Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. desember 2008 30 ml er akkurat passelig. Takk for svar.
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2008 #8 Skrevet 8. desember 2008 Ellers har Handysize-butikkene en del småflasker med alt mulig. også håndkrem De har butikker forskjellige steder på østlandet.(oslo, sandvika. mos o.l.) men de har også nettbutikk. http://www.handysize.no/
California Skrevet 10. desember 2008 #9 Skrevet 10. desember 2008 Hvor mye mini må den være, da? Hemp fra Body Shop og Shea fra L'Occitane er kjempegode og selges i 30 ml! L'Occitane er utrolig bra, men kan lukte litt mye. Men det at den er utrolig bra overskygger den noe sterke lukten!
Glynis Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #10 Skrevet 10. desember 2008 L'Occitane er utrolig bra, men kan lukte litt mye. Men det at den er utrolig bra overskygger den noe sterke lukten! Jeg var og kjøpte den med shea.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå