Vera Vinge Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 Jeg som trodde lipliner var for modne damer, har sett lyset. Jeg fikk låne en lipliner som jeg brukte på hele leppene, under lipglossen, og det ble rett og slett nydelig. Dette ble mye mer holdbart enn å bruke leppestift under glossen, slik jeg vanligvis gjør når jeg skal være litt ekstra sminket. Men er det noen som har peiling, som kan tipse meg om en god lipliner? Jeg lette litt på strawberrynet, hvor jeg fant en fra Stila, som var i ca. den fargen jeg vil ha. Den må nemlig ikke gå mot brunt, for da ser jeg syk ut, og jeg vil ikke ha den for knallrød, siden jeg skal ha rød lipgloss over. Helst bør den være i en burgunderfarge. Jeg har i utgangspunktet ingen erfaring med Stila, bortsett fra at jeg forbinder det med litt billig sminke. Noen som aner om det er bra?
Bex Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Lipliner er ikke så dumt, nei Jeg har en fra MAC, som har nesten helt lik farge som leppene mine. Den er jeg veldig fornøyd med. http://www.maccosmetics.com/templates/prod...UCT_ID=PROD1474 Ganske sikker på at fargen heter Subculture.
Vera Vinge Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2008 MAC burde jeg ha tenkt på, ja. De har også en del forskjellige farger. Takk for tipset. Hvordan blir forresten effekten når du bruker en som har nesten lik farge som leppene dine? Blir de bare litt mer markerte under lipglossen/leppestiften?
Bex Skrevet 8. desember 2008 #4 Skrevet 8. desember 2008 De blir liksom bare litt mer definerte. Får mer fasong. Jeg bruker en naturlig farget leppestift til, evt gloss, og leppene ser fyldigere og mer "perfekte" ut enn når jeg kun bruker gloss.
Gjest Nuigurumi Skrevet 9. desember 2008 #5 Skrevet 9. desember 2008 Jeg har ikke prøvd Stilas liplinere, men har vært veldig fornøyd med øyenskyggene og All Over Shimmer-boksen tidligere, ihvertfall (men jeg tror de har endret noe i shimmerpudderet, for den siste jeg kjøpte var mye mer porøs enn tidligere, men det er jo en digresjon). Veldig fornøyd med Macs lipliner også da jeg prøvde Spice da den var veldig i vinden for noen år siden. Nå bruker jeg strengt tatt lite lipliner, men antar at det viktigste er at den ikke tørker ut leppene hvis du bruker den over hele?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå