Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har nettopp vunnet et bud på ebay av en brudekjole og skal betale med PayPal. Jeg opprettet PayPal istad og håpte å kunne betale med en gang slik at de setter igang med å lage kjolen. PayPal sier at jeg må vente 2-3 dager til jeg får kontoutskrift og kan se et 4sifret tall for å kunne aktivere og betale varene.

Jeg vil jo hovedsakelig ikke vente de dagene, men betale med en gang. Er det noen måte å gjøre det på?

Evt andre betalingsmåter som er like sikre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Det var rart, jeg handlet der for et par dager siden og jeg fikk betalt med en gang.

Ellers var det første gangen jeg handlet der så jeg har ingen andre erfaringer.

Lykke til.

Skrevet

Jeg tror nok du må vente, slik at du får aktivert kontoen din, ja. Send en beskjed til selger om dette, så ordner det seg nok. :)

Skrevet

trenger du det hvis du tilknytter et visakort med en gang?

Jeg har allerede aktivert min, men kan aldri huske å få opp noe kode.. er noen år siden jeg gjorde det da.

Skrevet

Tusen takk alle tre for raske svar.

Vet du, jeg sendte mail til selgeren og forklarte og like etterpå fikk jeg det til.. Håper bare hun/han ikke blir forvirret.. hehe

Får vel sende en ny mail...!

Skrevet

Kontoen din er aktivert, det er ikke det det dreier seg om. De firesifrede tallene på kontoutskriften din skal garantere for at det faktisk er ditt eget kort du har lagt inn. Noen selgere vil ikke ha kunder som ikke har "confirmed" kontoen sin, men de fleste driter i det. Jeg brukte PayPal i et halvt år, før jeg ble gjort oppmerksom på det av en selger. Har du prøvd å betale og ikke fått det til, synes jeg det er rart. Jeg kunne bruke den fra første sekund. :)

Skrevet
Hei!

Jeg har nettopp vunnet et bud på ebay av en brudekjole og skal betale med PayPal. Jeg opprettet PayPal istad og håpte å kunne betale med en gang slik at de setter igang med å lage kjolen. PayPal sier at jeg må vente 2-3 dager til jeg får kontoutskrift og kan se et 4sifret tall for å kunne aktivere og betale varene.

Jeg vil jo hovedsakelig ikke vente de dagene, men betale med en gang. Er det noen måte å gjøre det på?

Evt andre betalingsmåter som er like sikre?

Har du nettbank? Da har du også tilgang til kontoutskrift der, og også den firesifrede koden... Jeg fant i hvert fall min kode der:)

Skrevet

Jeg har faktisk fått betalt nå :) Jippi, blir kjempe spennende å se hvor lang tid det tar før jeg får kjolen i posten og om jeg liker den når den først kommer.. Krysser fingre i spenning ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...