Gjest Kvinne 34 Skrevet 19. juni 2003 #1 Del Skrevet 19. juni 2003 Dette er et problem for meg: når samboeren min fingrer meg kommer det veldig kraftige lyder fra musa. Han bruker og fingre meg fort og hardt over klitten og området rundt. Når det er på sitt mest intense høres det nesten ut som kraftig visping av egg eller noe slikt... :oops: Vi bor i blokk så derfor er jeg redd naboene skal høre oss , de har stue vegg i vegg med soverommet vårt. Bortsett fra dette lille "luksusproblemet" nyter jeg denne sexen men som sagt lyden er litt pinlig..... :oops: :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenemor Skrevet 20. juni 2003 #2 Del Skrevet 20. juni 2003 Er lyden så høy da, at den overdøver stønninga? Bare lurte. Det skal vel være ganske høyt for at noen skal høre det. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. juni 2003 #3 Del Skrevet 20. juni 2003 Gi nå blaffen i lydene! Bare det er deilig er det da greit og det skal jammen være ganske tynne vegger om naboene skal hør dette. Hvis du er så redd for det at du blir bundet av det så sett på litt musikk slik at naboene først og fremst hører den Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. juni 2003 #4 Del Skrevet 23. juni 2003 Vispelyder fra musa under fingring er helt toppers! :D La bare naboene tro dere visper egg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 23. juni 2003 #5 Del Skrevet 23. juni 2003 Kvinne....hvorfor setter du ikke på musikk.... Waco Lurer på hvordan det må være så idefattig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 10na Skrevet 23. juni 2003 #6 Del Skrevet 23. juni 2003 Vispelyder?? Høres ut som om du har sløyfet knipeøvelsene dine............... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ØØH? Skrevet 23. juni 2003 #7 Del Skrevet 23. juni 2003 Sex uten lyder er kjedelig. Har selv bodd i blokk og hørt folk hatt sex rundt omkring i blokk, og det var jo ganske pirrende. Dessuten kan ikke lyden spores.(tror jeg ikke) Musikk ble nevnt og det funker. Men hvorfor være så stille da. Hvorfor skjule at man har et godt sexliv. Ikke hør på respektløse 10na :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 10na Skrevet 23. juni 2003 #8 Del Skrevet 23. juni 2003 Ikke hør på respektløse 10na Poenget mitt er at dersom såkalte vispelyder fremkommer ved fingring, ja da... NEI, forresten jeg gidder ikke utdype poenget mitt videre. Poenget har nok nådd frem til de som VIL forstå - de som ikke vil forstå, får vispe videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå