Mary Skrevet 15. april 2002 #1 Skrevet 15. april 2002 Tente bare jeg skulle fortelle litt om "siste" kveld med jentene.. Jeg ble hentet av faren til en venninde på Harley klokken 1045. Mamma og Pappa sto ute og ventet på meg med fotoapparat og videokamera.. Så ble jeg kjørt litt rundt i nesten en halvtime før jeg ble kjørt til vennindene mine.. De hadde planlagt paintball, dette ble avlyst fra arragøren sin side bare noen dager før, så jentene sendte meg ut i skogen med kanindrakt, de etter med vannballonger. Så syklet jeg tandemsykkel et stykke, før jeg hadde en aerobictime i sentrum.. Var fryktelig flink da... Etterpå ble jeg ikledd bikini og pels, tok toget til oslo og gikk opp karljohan. Vi dro på grand hotel. Der badet vi tok sauna og fikk massasje, alle sammen. Kjempedeilig. Etter dette dro vi på peppes og spiste, da hadde de kledd meg opp i kjole, var faktisk ganske fin. Og selvfølgelig måtte vi på blaze og jeg skulle strippes for.... Ikke det værste jeg har blitt utsatt for.. VI gikk ut etterpå og når klokken var 0130 måtte jeg melde pass, var sååååå sliten. Ba om å få dra hjem... Hadde en flott dag, det var gøy... Vennindene mine har helt tydelig lagt ned masse jobb og de har ikk tråkket over noen av mine grenser mer enn de vet at jeg kan takle. Glad for at jeg fikk et så fint utdrikkningslag.... 12
CecilieB Skrevet 15. april 2002 #2 Skrevet 15. april 2002 Jeg hadde også utdrikningslag i helgen, her er et kjapt resymé: Det jeg gjorde var å dele ut ballonger og boller til barn i sentrum. Fikk ansiktsbehandling m.m. i nesten 2 timer. Så hadde vennene mine laget koldtbord til meg, der fikk jeg gaver som jeg skulle gjette hvem var fra, masse drikke og de hadde spilt inn et videointervju med gubben, jeg skulle gjette hva han hadde svart på ulike spm. God som jeg er (etter å ha svart feil på de aller fleste og de lurte på om vi kjente hverandre så godt som vi skal ha det til), klarte jeg rett på dette spm: "Hva er den beste stillingen?" Dette spm ble stilt sammen med en haug sexspm. Jeg svarte 4-0 til Brann, gubben sa 2-0. Så var vi på byen og drakk enda mer og ellers skjedde ikke så mye, men man blir sliten når man begynner kl.11. 12
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2002 #3 Skrevet 15. april 2002 Så flott at du hadde en så artig dag da Jeg og har en forlover som jeg tror er ganske snill. Mitt utdrikkingslag tror jeg blir 27 april (noen har røpet seg). Gruer meg litt, men min forlover sier at jeg ikke har noe å grue meg for så...... Nå er det ikke lenge til den store dagen for noen av oss! Lykke til!
annsj Skrevet 15. april 2002 #4 Skrevet 15. april 2002 Jeg ble lurt!!! Fikk telefon på fredag om at jeg skulle ha utdrikkingslag på lørdag. Fikk ei laaang liste over alt jeg måtte pakke. Ble heilt oppgira, og fløy rundt og pakka. Da lørdagen kom, var det imidlertid ikke mitt utdrikkingslag, men gubben sitt! Og jeg som var innstilt på fest, måtte være hjemme som barnevakt! Men nå er det bare ei helg igjen til bryllupet, så nå til helga blir det nok min tur. Gleder meg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå